خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه فرماندار هریس:

محور اصلی تمام خدمات در نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۲

تمام مسوولان جمهوری اسلامی در دولت‌های مختلف، با نیت خدمت به مردم و تلاش برای برپایی احکام قرآن و اسلام قبول مسوولیت کرده‌اند و هر روزی که از خدمت آن‌ها می‌گذرد ذخیره‌ای برای آخرت آنهاست. / با قدردانی از از تلاش‌های داریوش مرادی در سمت فرمانداری هریس، حسن یحیوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی محور اصلی تمام خدمات در نظام جمهوری اسلامی را مردم دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که در آیین تودیع و معارفه فرماندار هریس، سخن می‌گفت اظهار داشت: مردم ما در طول ۳۵ سال گذشته در سخت‌ترین شرایط همراه انقلاب بوده‌اند و در ۲۲ بهمن امسال هم دیدیم که با وجود تمام مشکلات، پای دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.
وی خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق بزرگی برای مسوولان دانست و افزود: تمام مسوولان جمهوری اسلامی در دولت‌های مختلف، با نیت خدمت به مردم و تلاش برای برپایی احکام قرآن و اسلام قبول مسوولیت کرده‌اند و هر روزی که از خدمت آن‌ها می‌گذرد ذخیره‌ای برای آخرت آنهاست.
وی با بیان اینکه فرمانداری از مسوولیت‌های اجرایی سنگین است، گفت: تغییر مدیران به معنی عدم پذیرش خدمات مدیران قبلی نیست، بلکه هدف این است که مسیر خدمت با انگیزه و توان بیشتر ادامه یابد.
جبارزاده با تشکر از زحمات و تلاش‌های فرماندار پیشین هریس به ویژه در جریان زلزله سال ۹۱، کارنامه او را در این مسوولیت قابل قبول دانست و افزود: قطعا رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.
وی با معرفی حسن یحیوی به عنوان فرماندار جدید هریس، خاطرنشان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید، استفاده حداکثری از نیروهای باسابقه وزارت کشور است که در این راستا آقای یحیوی با عملکرد موفق در مسوولیت‌های قبلی و تجربه کافی در مسایل اجرایی و مدیریتی و حقوقی به عنوان فرماندار جدید انتخاب شدند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هریس برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: این شهرستان یکی از مساعد‌ترین مناطق برای توسعه صنعتی و تجاری تبریز است و برای توسعه تبریز، حتما باید شهرستان هریس تقویت شود.
وی تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی فرماندار هریس این است که با اصول تعریف شده، روند توسعه در محور تبریز - هریس را تقویت کند.
جبارزاده تدوین یک برنامه چهارساله برای اداره شهرستان هریس را از دیگر ماموریت‌های فرماندار جدید این شهرستان ذکر کرد و افزود: همچنان که امروز مدیریت استان ضمن استفاده از چهره‌های علمی و دانشگاهی، حرکت بابرنامه را در دستور کار قرار داده، فرمانداری‌های استان هم باید با تعامل با کار‌شناسان، مسوولان، شوراهای شهر و روستا و نمایندگان مجلس برنامه اداره شهرستان را تنظیم کنند.
وی تاکید کرد: استفاده از مشارکت مردم و کاهش وابستگی شهرستان به بودجه دولتی در برنامه اداره شهرستان باید مد نظر قرار گیرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین فرماندار جدید هریس را به حفظ و تقویت وحدت، همدلی و یکپارچگی بین مردم و مسوولان شهرستان توصیه کرد و گفت: هدف همه ما اعتلای نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است و نباید مسایل سیاسی، وحدت و صمیمیت ما را در این مسیر تحت‌الشعاع قرار دهد.
وی افزود: موفقیت جمهوری اسلامی، دغدغه دولت تدبیر و امید است و هر کس که بتواند در این مسیر به دولت کمک کند از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.
جبارزاده تاکید کرد: فرماندار جدید باید از تمام ظرفیت‌های داخل و خارج شهرستان و تجربه و توانمندی تمام کسانی که دل در گروی آبادانی منطقه دارند، برای عمران و توسعه شهرستان استفاده کند.
وی همچنین بر تعامل مسوولان با همه اقشار مردم به ویژه افراد نیازمند تاکید کرد و حرکت در چارچوب قانون و تلاش برای حاکمیت قانون، تعامل با اقشار مختلف جامعه، نظارت بر روند امور اجرایی و خدمت‌رسانی در دستگاه‌ها را از وظایف فرمانداران برشمرد.
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ مردم تبریز، اظهار داشت: برای ما آذربایجانی‌ها، دهه فجر تا ۲۹ بهمن ادامه دارد چرا که معتقدیم قیام مردم غیور آذربایجان در این روز و لبیک‌گویی آن‌ها به ندای حضرت امام، از بانیان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بود.
در این آیین، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات داریوش مرادی در سمت فرمانداری هریس، حسن یحیوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز