خبرگزاری کار ایران

بهبود وضعیت فضای سبز تبریز با استفاده از توان علمی اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۳۰

یک دوره کلاس آموزشی با حضور اساتید دانشگاهی ویژه ناظرین و کار‌شناسان فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: جمعی از اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز با حضور در محل ساختمان اداری سازمان پارک‌ها شهرداری تبریز در خصوص استفاده از توان علمی دانشگاه برای علمی‌تر کردن فعالیت‌های حوزه فضای سبز تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه که به دعوت مدیر عامل این سازمان انجام گرفت هر یک از اساتید دانشگاهی نقطه نظرات علمی خود را در خصوص هرس زمستانه و جوان سازی درختان و نیز بهبود کمی و کیفی فضای سبز تبریز بیان فرمودند.
حسن‌زاده مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور اساتید دانشگاه در جلسه هم اندیشی با کار‌شناسان حوزه فضای سبز، آمادگی سازمان متبوع خود را جهت هر گونه همکاری با دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز در جهت بهبود وضعیت فضای سبز تبریز و علمی‌تر نمودن فعالیتهای حوزه فضای سبز اعلام کرد.
گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید قبل از شروع فعالیتهای کاری حوزه فضای سبز یک دوره کلاس آموزشی با حضور اساتید دانشگاهی ویژه ناظرین و کار‌شناسان فضای سبز در محل تالار اندیشه سازمان پارک‌ها برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز