خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز خبر داد:

اختصاص عواید فروش بلیط جشنواره موسیقی مقامی فجر آذربایجان به نفع کودکان سرطانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۰۵

این جشنواره قرار است روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن و نیز اول اسفندماه برگزار شود. / طی برگزاری این جشنواره یکصد نفر از هنرمندان متشکل از هنرمندان بخش آواز و تکنوازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

ایلنا: عواید فروش بلیط جشنواره موسیقی مقامی فجر آذربایجان به نفع کودکان مبتلا به سرطان اختصاص می‌یابد
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: امیدواریم از این رهگذر، ادای دینی به کودکان بستری شده در این حوزه صورت گیرد.
سید رضا علوی افزود: بلیط‌های این جشنواره از روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه از طریق روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به فروش خواهد رسید و عواید آن در اختیار بیمارستان کودکان قرار خواهد گرفت.
به گفته وی این جشنواره قرار است روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن و اول اسفندماه برگزار شود و طی آن یکصد نفر از هنرمندان متشکل از هنرمندان بخش آواز و تکنوازی به رقابت با یکدیگر بپردازند.
علوی همچنین افزود: در این دوره ۱۶۲ اثر از هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، البرز، تهران و قزوین به این جشنواره ارائه اثر کرده‌اند که این، نشان از اعتماد هنرمدان به جشنواره است.
وی ادامه داد: هیات بازبینی بعد از چهار روز بازبینی در ‌‌نهایت ۹۹ اثر برای اجرا در ایام جشنواره را مورد تایید قرار داد که اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه را در روزهای گذشته اعلام شده است.
علوی با بیان اینکه در بخش جنبی جشنواره چند کارگاه برای مهارت افزایی هنرمندان در نظر گرفته شده است افزود: همچنین در طول برگزاری جشنوراه اجراهای ویژه برای خردسالان، پیشکسوتان و روشندلان برگزار خواهد شد
به گفته وی تجلیل از دو نفر از اساتید برجسته موسیقی از دیگر بخش‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز