خبرگزاری کار ایران

آئین روز شهردار به طور ویژه در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۱

سالگرد شهید مهدی باکری و شهدای بدر و خیبر امسال همزمان با روز شهردار در تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: ۱۵ اسفند ماه و همزمان با روز شهردار، تبریز میزبان میهمانان گرامیداشت سالگرد شهادت فرمانده لشکر خوبان خواهد بود که همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در تالار مصلی بزرگ امام با حضور خانواده و همرزمان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا نماینده و مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی در این باره گفت: سالگرد شهید مهدی باکری و شهدای بدر و خیبر امسال همزمان با روز شهردار در تبریز برگزار می‌شود.
سردار کبیری افزود: از جمله مهمانان دعوت شده به این مراسم حامد زمانی و حاج صادق آهنگران می‌باشند که هر کدام جداگانه به اجرای برنامه می‌پردازند.
نماینده و مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به تعامل بسیار خوب سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا و اسماعیل جبارزاده استاندار این استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب مدیران ارزشی در دولت این اتفاق در تبریز نیز با خیرو برکت همراه بوده و همانطوری که مشاهده و احساس می‌شود همکاری‌های خوبی در حال انجام است که حتما مردم نیز بی‌بهره نخواهند ماند.
وی ضمن دعوت از تمامی اقشار مردم برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: چون محوریت مراسم سالگرد بیشتر جنبه شناساندن ابعاد مختلف زندگی «آقا مهدی» به نسل سوم و چهارم انقلاب است از این رو حضور جوانان و دانشجویان در این مراسم باعثارج نهادن هرجه بیشتر به مقام شامخ این شهدای عزیز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز