خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز:

۷ طرح به بهره برداری رسیده از محل تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده در تبریز بررسی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۶

این بازدید‌ها با هدف بررسی مشکلات و اطمینان از اجرای طرحهای به بهره برداری رسیده انجام شد.

ایلنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز از بازدید سه جانبه از طرح‌های به بهره برداری رسیده از محل تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید عبد حافظ با بیان اینکه این بازدید‌ها با هدف بررسی مشکلات و اطمینان از اجرای طرحهای به بهره برداری رسیده انجام شدگفت: در این برنامه بازدید ۷ طرح به بهره برداری رسیده از محل تسهیلات بنگاه‌های زودبازده درشهرستان تبریز بررسی شد.
وی با بیان اینکه این بازدید‌های سه جانبه از سوی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی معرفی کننده طرح، بانک‌های عامل و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز صورت پذیرفت افزود: این بازدید‌ها در راستای بررسی مشکلات طرح‌ها و اطمینان از اجرای آن وهمچنین میزان پیشرفت آن‌ها براساس طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی انجام شد.
عبدحافظ با ضروری خواندن انعکاس و نتایج بازدید‌ها به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تصریح کرد: نتیجه بازدید‌ها پس از جمع بندی و اظهار نظر کار‌شناسان دستگاه‌های اجرایی وبانک‌های عامل و همچنین واحد اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز جهت انعکاس به دبیرخانه کار گروه اشتغال در استان ارائه شد.
وی با اهمیت توصیف نمودن بازدیدهای به عمل آمده از مجموعه طرح‌های به بهره برداری رسیده افزود: این امر هم در ایجاد هماهنگی و نیز اجرای هدفمند طرح‌ها و نیز مباحثاشتغال و سرمایه گذاری بسیار مهم بوده و می‌تواند در رفع موانع و مشکلات موجود و نیز همراهی در راستای روند پیشرفت طرح‌ها گام موثری را در جهت افزایش سرمایه گذاری و اشتغال ایفاء نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز