خبرگزاری کار ایران

نماینده پلیس راهور استان آذربایجان شرقی:

استقبال از طرح شماره گذاری ناوگان زراعی در آذربایجان شرقی مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۰

این امر با هویت بخشی و شناسنامه دار نمودن ماشین‌های بخش کشاورزی بوده و علاوه بر سند دارشدن ماشین آلات، امر بیمه اعتباری به شرط تملیک و توثیق، تخصیص سهمیه و کارت سوخت، نظارت و مدیریت بر پرداخت تسهیلات، حل و فصل بهنگام مسائل حقوقی ناشی از تصادفات و ساماندهی آماری را نیز بهبود چشمگیری خواهد بخشید.

ایلنا: نماینده پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر استقبال از طرح شماره گذاری ناوگان زراعی در استان مطلوب و روند رو به رشدی را شاهد است و اطلاع رسانی دقیق خواهد توانست این امر را بیش از پیش تسهیل نماید.
به گزارش خبرنگار ایلنا فریدون غفاری درنشست هماهنگی برای شماره گذاری ناوگان زراعی فاقد پلاک استان، افزود: تعداد ۳۵۰ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی در سطح کشور فاقد پلاک راهنمایی ورانندگی بوده و در قالب این طرح ملی هویت لازم را اخذ و بعد از طی مراحل قانونی سند دار خواهند شد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع شماره گذاری ماشین‌های خودگردان بخش کشاورزی، براساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان با نیروی انتظامی، همزمان با سراسر کشور شماره گذاری ناوگان زراعی فاقد پلاک در این استان آغاز شده و با توجه به گزارشات از سطح شهرستانهای استان روند رو به رشد و تزایدی را تجربه می‌کند.
غفاری تأکید کرد: این امر با هویت بخشی و شناسنامه دار نمودن ماشین‌های بخش کشاورزی بوده و علاوه بر سند دارشدن ماشین آلات، امر بیمه اعتباری به شرط تملیک و توثیق، تخصیص سهمیه و کارت سوخت، نظارت و مدیریت بر پرداخت تسهیلات، حل و فصل بهنگام مسائل حقوقی ناشی از تصادفات و ساماندهی آماری را نیز بهبود چشمگیری خواهد بخشید.
وی با اشاره به اهمیت این کار در ایجاد زمینه مناسب برای برنامه ریزی بهتر و دقیق در امر نوسازی و بازسازی ناوگان فرسوده و بالای ۱۳ سال استان، افزود: در قالب این طرح، ماشین آلات کشاورزی فرسوده کاملاً قابل شناسایی و برنامه ریزان را در جهت جایگزینی این ناوگان یاری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز