خبرگزاری کار ایران

انتصاب دو معاون جدید دانشگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۹

بر این اساس محمد مقدم‌ واحد استاد گروه زراعت و اصلاح نباتات معاون پژوهش و فناوری و حمیدرضا قاسم‌زاده استاد گروه ماشینهای کشاورزی معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز منصوب شد.

ایلنا: رییس دانشگاه تبریز طی احکامی جداگانه محمد مقدم‌ واحد استاد گروه زراعت و اصلاح نباتات و حمیدرضا قاسم‌زاده استاد گروه ماشینهای کشاورزی را به ترتیب به عنوان معاون پژوهش و فناوری و معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز منصوب کرد.
به گزارش ایلنا در متن حکم محمدرضاپورمحمدی به این دو معاون جدید آمده است: با تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر و با آرزوی توفیقات روز افزون الهی، با توجه به‌شناختی که از توانایی و تجارب ارزشمند شما سراغ دارم، به استناد ماده ۵ آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی بعنوان معاون دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، توجه به راهبردهای دولت تدبیر و امید و با جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران، نقشی شایسته در اعتلای جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا نمائید.
پیش از این نیز محمد مقدم، معاونت تحصیلات تکمیلی و حمید رضا قاسم‌زاده، معاونت‌های اداری مالی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز را بر عهده داشته‌اند.
بر پایه این گزارش، محمد مقدم واحد، مدرک دکتری خود را در رشته اصلاح نباتات از دانشگاه ایالتی آیوا در آمریکا دریافت کرده و اجرای ۱۳ طرح پژوهشی، ترجمه و تالیف ۸ عنوان کتاب، چاپ ۲۳۷ مقاله علمی و پژوهشی(۸۳ عنوان در مجلاتISI)، راهنمایی ۱۱۲ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و ۱۷ رساله دکتری، ارایه ۲۳۵ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی(۴۲ مقاله در کنفرانس‌های خارجی)، مشاوره ۱۸۹ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و ۴۶ رساله دکتری، عضویت در ۵ انجمن علمی و نیز جامعه استادان نمونه کشور، سردبیری مجله علمی پژوهشی Journal of Plant Physiology and Breeding و عضویت در هیئت تحریریه ۶ مجله علمی پژوهشی را در کارنامه دارد.
انتخاب شدن به عنوان پژوهشگر نمونه آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، محقق نمونه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، دو عنوان کتاب سال و کتاب قابل تقدیر دانشگاه تهران، معرفی به عنوان چهره تاثیرگذار علم زراعت و اصلاح نباتات از سوی انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و انتخااب به عنوان پیشکسوت علم ژنتیک گیاهی کشور از طرف انجمن ژنتیک ایران، نخبه دانش ایران از سوی پایگاه استنادی جهان اسلامISC و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و معاونت آموزشی دانشکده کشاورزی از دیگردست آورد‌های علمی و فعالیت‌های اجرایی وی به شمار می‌رود.
بر اساس این گزارش، حمیدرضا قاسم‌زاده نیز دارای دکتری در رشته مهندسی ماشین آلات کشاورزی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان است و ترجمه و تالیف سه عنوان کتاب، ۶۳ مقاله در مجلات ISI، علمی پژوهشی و کنفرانس‌ها، راهنمایی ۵۰ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و۷ رساله دکتری، مشاوره ۲۵ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و اجرای دو طرح پژوهشی را در کارنامه دارد.
عضو هیئت مدیره و مدیر کارخانه شرکت بنیان دیزل(درمن دیزل سابق)، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره مرکز تحقیقات صنایع سنگین، مدیر گروه مهندسی ماشینهای کشاورزی، معاون اداری و مالی دانشکده کشاورزی، معاون آموزشی دانشکده کشاورزی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، از دیگر سمت‌های اجرایی این استاد دانشگاه تبریز به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز