خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز:

روند عمران و توسعه تبریز در سال آینده شتاب می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۲

خدمات رسانی شهرداری به هیچ وجه تعطیل بردار نیست و مدیران و کارکنان شهرداری به طور شبانه روزی و در تمام فصول سال با اجرای طرح‌ها، پروژه‌ها و برنامه‌های عمرانی و خدماتی خود را وقف مردم و توسعه تبریز کرده‌اند.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از تسریع روند توسعه و شتاب خدمات عمرانی شهرداری در سطح شهر طی سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسحقی که در آئین بهره برداری از ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه این مجموعه سخن می‌گفت از شهرداری به عنوان نماد و تابلوی خدمت شبانه روزی به شهر و شهروندان تبریزی یاد کرد و افزود: خدمات رسانی شهرداری به هیچ وجه تعطیل بردار نیست و مدیران و کارکنان شهرداری به طور شبانه روزی و در تمام فصول سال با اجرای طرح‌ها، پروژه‌ها و برنامه‌های عمرانی و خدماتی خود را وقف مردم و توسعه تبریز کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در طراحی، اجرا و آماده سازی این تعداد پروژه تمامی مناطق، سازمان‌ها و مدیران و کارکنان شهرداری تبریز سهیم و دخیل بوده‌اند و من به نوبه خود از زحمات همه همکاران قدردانی می‌کنم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در عین حال با تأکید بر لزوم بازتعریف و تغییر روش‌های اجرایی و عمرانی در شهر تبریز از برنامه ریزی این معاونت برای سرعت بخشی به روند اجرای امور، اصلاح و بهبود روش‌ها و نیز سیاست گذاری‌های عمرانی در مجموعه شهرداری تبریز خبر داد.
اسحقی در خاتمه آماده سازی و افتتاح این تعداد پروژه عمرانی خدماتی را نتیجه ۴ ماه کار عمرانی شبانه روزی شهرداری تبریز دانست.
همین گزارش حاکی است در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری متمرکز از ۵۵ پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف این شهر آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز