خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

در دور اول بازدیداز تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی ۱۶۸ تذکر صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۵

در دور نخست نظارت‌ها مجموعا ۹۴۷ مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری کلیه شهرستان‌های استان انجام گرفت.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از خاتمه دور نخست نظارت، بازدید و بازرسی از واحد‌ها و تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی نوروز در استقبال از نوروز ۹۳ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرزین حق پرست با بیان اینکه دور اول بازدید از مراکز اقامتی و واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری توسط ناظران و بازرسان اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی روزهای ۲۵ دی لغایت ۱۵ بهمن انجام گرفت خاطرنشان کرد: کلیه مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرهای تبریز و شهرستان‌ها، غذاخوری‌های بین راهی، دفا‌تر خدمات مسافرتی، جایگاه‌های سوخت، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های استان در دور نخست بازرسی‌ها مورد بازدید و نظارت قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: در دور نخست نظارت‌ها مجموعا ۹۴۷ مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری کلیه شهرستان‌های استان انجام گرفت.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با بیان اینکه در این دوره از بازرسی‌ها هیچ گونه اخطار و پلمپی انجام نگرفته است گفت: در این بازدید‌ها مسئولان واحد‌ها و تاسیسات گردشگری ۱۶۸ تذکر دریافت کردند.
حق پرست با بیان اینکه دور بعدی بازرسی طی فرصت باقی مانده تا عید نوروز به صورت جدی انجام می‌گیرد تأکید کرد: نظارت سختگیرانه بر عملکرد واحد‌ها و مراکز مرتبط با گردشگری استان فعالیتی مستمر و مداوم به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه ناظرین اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با دقت شکایات و نظرات مردمی را بررسی و باتوجه به آن‌ها مراکز متخلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، یادآور شد: با شروع تعطیلات نوروزی نیز، گشت‌های محسوس و نامحسوس عملکرد تمامی تاسیسات گردشگری را تحت نظر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز