خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست:

از وضعیت معیشتی کارکنان سازمان حفاظت از محیط زیست رضایت ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۵

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در سفر یکروزه خود به استان آذربایجان شرقی با کارکنان محیط زیست این استان دیدار کرد.

ایلنا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست تأکید کرد: به طور جدی پیگیر مشکلات و مسایل تمام کارکنان سازمان به خصوص محیط بانان هستیم.
معصومه ابتکار که در سفر یکروزه خود به استان آذربایجان شرقی با کارکنان حفاظت محیط زیست این استان سخن می‌گفت با بیان اینکه نیاز به استفاده از کارکنان متخصص در سازمان احساس می‌شود، گفت: متاسفانه با توجه به اعتبار این سازمان در سال ۹۳ همچون امسال امکان جذب و به کارگیری نیروی جدید و متخصص را نخواهیم داشت.
وی همچنین در خصوص آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور اظهارداشت: سیاست‌های غلط دولت گذشته در کیفیت سوخت عرضه شده بخشی از این مشکلات را دامن زده و با توجه به مذاکرات و جلسات بسیاری که با وزارت نفت داشتیم استاندارد‌ها در این فرایند ارتقاء پیدا خواهد کرد و اجرای دقیق کیفیت سوخت براساس استاندارد یورو چهار اجرایی می‌شود.
معاون رییس جمهوری همچنین بر اراده دولت در احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد و گفت: در این خصوص سیاست‌های منسجمی را دنبال می‌کنیم.
شایان ذکر است معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، روز پنجشنبه برای بررسی مسایل و مشکلات زیست محیطی استان آذربایجان شرقی وارد تبریز شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز