خبرگزاری کار ایران

اصحاب سینما در نخستین روز جشنواره فیلم فجر در تبریز حضور پرشور داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۴

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از شانزدهم تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

ایلنا: اصحاب سینما و علاقمندان به این هنر در نخستین روز از نمایش فیلمهای جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فجر حضور چشمگیری در سینما ۲۹ بهمن تبریز داشتند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در تبریز، این جشنواره ظهر شانزدهم بهمن‌ماه با حضور مسوولین استانی و جمعی از فعالان و علاقمندان در سینما ۲۹ بهمن تبریز کار خود را با نمایش فیلم «چ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا» آغاز کرد.
فیلم «چ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا» داستان دو روز زندگی شهید جمران در پاوه را به تصویر می‌کشد.
این فیلم با استقبال قابل توجه علاقمندان و سینماگران مواجه شد.
گفتنی است سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال به صورت همزمان در سی استان کار خود را آغاز کرده و در هر استان بیست عنوان از فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران در سانس‌های مختلف به نمایش در می‌آید.
لازم به ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از شانزدهم تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز