خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم جلفا و مرند:

شناسایی نیازهای جوانان باید در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۵

شکوفایی استعداد و توانایی جوانان و فراهم ساختن امکانات تحصیل و اشتغال می‌تواند از جمله اقداماتی باشد که در راستای بهره گیری از این ظرفیت عظیم جامعه مثمر ثمر خواهد بود.

ایلنا: نماینده مردم جلفا و مرند تأکید کرد: جوانان بزرگ‌ترین سرمایه ما محسوب می‌شوند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.
به گزارش ایلنا محمد حسن‌نژاد با بیان اینکه نسل جوان سرمایه‌های ملی کشور هستند که باید از آنان به نحو احسن بهره برداریم کنیم گفت: شکوفایی استعداد و توانایی جوانان و فراهم ساختن امکانات تحصیل و اشتغال می‌تواند از جمله اقداماتی باشد که در راستای بهره گیری از این ظرفیت عظیم جامعه مثمر ثمر خواهد بود.
عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی ایجاد تسهیلات و امکانات شغلی و تحصیلی را از راهکارهای مقابله با فرار مغز‌ها و هدرفت سرمایه انسانی دانست و گفت: با سرمایه گذاری بر روی جوانان و وارد کردن آن‌ها به میدان فعالیت و عمل، فضای مناسبی ایجاد می‌شود تا استعدادهای جوان کشور را شناسایی و ساماندهی کنیم.
وی شناسایی نیازهای جوانان مانند اشتغال و ازدواج را از مهم‌ترین اموری دانست که باید در اولویت قرار گیرد و گفت: در کشورمان جوانان نخبه و توانمند بسیاری داریم که باید آن‌ها را شناسایی کنیم. جوانان ما در مباحثی مثل انرژی هسته‌ای، امور علمی و پژوهشی و دانش پزشکی به فناوری‌های روز دست یافته‌اند. بیشتر دانشمندان هسته‌ای کشور که به شهادت رسیدند، جوان بودند. اکنون نیز ما در دانشگاه‌ها جوانان برگزیده‌ای را داریم که باید آن‌ها را در مسئولیت‌های مملکتی و پاسداشت اهداف والای انقلاب اسلامی سهیم کنیم.
حسن‌نژاد افزود: جوانان ما با قدرت ریسک پذیری و شور و نشاط بسیار بالا، در معرض آزمون و خطاهای فراوانی قرار دارند. ما باید به عنوان مسئولین کشوری، حمایت‌های خاص خود را از نسل جوان به صورت محسوس ابراز کنیم تا جوانان ما بدانند که تنها نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز