خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

در برخی واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی کارگران به مدت ۱۴ ماه حقوق دریافت نکرده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۱۹

جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تأکید کرد فقدان برنامه در واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی عامل عقب افتادن حقوق کارگران در برخی واحد‌ها شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا میراحد حسینی که در جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با انتقاد از این بی‌برنامگی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اظهار داشت: در برخی واحدهای تولیدی کارگران به مدت ۱۴ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند که امیدواریم با اتحاد و همدلی دستگاه‌ها و کارگران این مشکل در عرض چند ماه آینده رفع شود.
وی به نرخ بیکاری بالای ۱۲ درصد در سطح این استان اشاره کرد و گفت: درشان مردم استان آذربایجان شرقی نیست که ۱۶۰ هزار نفر آنان بیکار باشند.
حسینی با اشاره به اینکه رفع مشکل بیکاری و مسایل مالی کارگران را تنها از عهده یک دستگاه و فرد بر نمی‌آید گفت: در چارچوب منشور دولت تدبیر و امید و سیاست‌های استانداری آذربایجان شرقی، به دنبال ایجاد محیطی با انگیزه و فعال در محیط‌های کار هستیم.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توسعه برنامه‌های اشتغالزایی و ارتقا رفاه کارگران را از اولویت‌های اساسی این اداره کل ذکر کرد و افزود: با تشکیل اتاق‌های فکر توسط نخبگان و صاحب نظران حوزه صنعت به دنبال فعال کردن کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هستیم.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی از نظر صنعتی، وجود معادن گوناگون و سرمایه انسانی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است تأکید کرد: ما به دنبال شناسایی و استفاده از این موقعیت در جهت ایجاد اشتغال هستیم.
در این همایش از واحدهای نمونه تولیدی و کارگران نمونه تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز