خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی جلفا:

تسهیلات بانکی، به متقاضیان مجتمع گلخانه‌ای درمنطقه آزاد ارس ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۲

بر اساس اختیارات منطقه آزاد ارس ماخوذه از وزارت کشور جهت صدور مجوزهای سرمایه گذاری، تاسیس شرکت، ساخت و ساز، مجوزهای صادره برای احداثو راه اندازی مجتمع گلخانه‌ای مورد تائید جهاد کشاورزی بوده و مستند به توافق انجام یافته و براساس ماده ۱۴ آئین نامه نحوه استفاده از زمین و منابع ملی در منطقه آزاد ارس، بانک کشاورزی حمایت‌های لازم برای عملیاتی شدن این مجتمع را انجام خواهد داد.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا گفت: ارایه تسهیلات بانکی به متقاضیان مجتمع گلخانه‌ای ارس براساس آخرین توافق به عمل آمده بین مسئولین این سازمان، منطقه آزاد ارس و بانک کشاورزی آذربایجان شرقی به زودی توسط بانک کشاورزی در منطقه آزاد ارس عملیاتی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا عباسی با اشاره به متقاضیان مجتمع ۱۴۰ هکتاری گلخانه ارس افزود: واجدین شرایط دریافت تسهیلات درکوتاه مدت خواهند توانست از تسهیلات بانکی لازم بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: بر اساس اختیارات منطقه آزاد ارس ماخوذه از وزارت کشور جهت صدور مجوزهای سرمایه گذاری، تاسیس شرکت، ساخت و ساز، مجوزهای صادره برای احداثو راه اندازی مجتمع گلخانه‌ای مورد تائید جهاد کشاورزی بوده و مستند به توافق انجام یافته و براساس ماده ۱۴ آئین نامه نحوه استفاده از زمین و منابع ملی در منطقه آزاد ارس، بانک کشاورزی حمایت‌های لازم برای عملیاتی شدن این مجتمع را انجام خواهد داد.
مدیر جهاد کشاورزی جلفا گفت: بر اساس برآوردهای انجام یافته، اشتغالزایی این طرح بطور مستقیم حداقل ۷۰۰ نفر و غیر مستقیم آن نیز ۵۰۰ نفر بوده و ظرفیت جذب سرمایه گذاری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی داخلی و خارجی را دارد.
عباسی افزود: این مجتمع گلخانه‌ای با ۱۰۱ واحد گلخانه‌ای با سیستم هیدروپونیک خواهد توانست بخش بزرگی از بازار ۳۰۰ میلیونی کشورهای آسیای میانه را هدف و زیر پوشش محصولات تولیدی قرار دهد.
شهرستان جلفا با ۵۶ هزار نفر جمعیت در ۱۴۶ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از طریق رودخانه مرزی ارس با جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری ارمنستان دارای مرز آبی مشترک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز