خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی:

بیش از ۴ هزار نفر در مسابقه رادیویی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۸

مسابقه رادیویی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی با هدف فرهنگ سازی مصرف صحیح و انتقال مفاهیم گاز طبیعی در سطح مشترکین گاز استان برگزار شد.

ایلنا: رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی از شرکت بیش از ۴ هزار نفر در مسابقه رادیویی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد علی فتح اله‌زاده گفت: مسابقه رادیویی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی با هدف فرهنگ سازی مصرف صحیح و انتقال مفاهیم گاز طبیعی در سطح مشترکین گاز استان برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقه ۶۰ نفر به صورت گروه‌های دونفره در مسابقه شرکت نموده که علاوه بر اطلاع رسانی جامع از طریق برنامه رادیویی ثانیه‌ها و طرح سوالات متداول مردم درخصوص نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، مسابقه پیامکی بصورت روزانه برای سایر مشترکین نیز طراحی گردیده که با استقبال چشمگیر مردم همراه بوده است.
فتح اله‌زاده افزایش آگاهی و تنویر افکار عمومی در راستای بکارگیری صحیح و ایمن گاز طبیعی را مهم‌ترین رسالت شرکت عنوان کرد و گفت: گاز طبیعی انرژی نسل‌های این مرز و بوم و سرمایه اصلی کشور می‌باشد لذا درست مصرف کردن این نعمت الهی وظیفه‌ای دینی و ملی بوده و نهادینه سازی این فرهنگ رسالت شرکت گاز استان در توزیع گاز طبیعی است.
وی تصریح کرد: نقش رسانه در آگاهی بخشیدن به جامعه و تغییر الگوی مصرف غیرقابل انکار بوده و تنویر افکار عمومی از طریق مکانیسم اطلاع رسانی و اطلاع یابی از دیدگاه‌های مردم و ارتقاء سطح آگاهی از مهم‌ترین مضامین همکاری و مشارکت اصحاب رسانه در راستای نیل به رسالت سازمانی است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه شرکت گاز استان به عنوان سازمانی خدمت رسان ارائه خدمتی ایمن و پاک به مردم شریف می‌باشد که این امر همکاری هر چه بیشتر مردم و مدیریت صحیح مصرف خانوار را می‌طلبد تا مصرف درست و ایمن از گاز به عنوان فرهنگ رایج در جامعه تبدیل شود و در نهادینه سازی این هدف نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز