خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

۱۵ واحد مسکن مددجویی در ترکمانچای میانه به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۲

مرمت اساسی مسجد شیخ طبق، بوستان دهیاری در ۶ روستای بخش ترکمانچای، صدور سند شهری ترکمانچای، افتتاح نمایشگاه جنب حوزه شهدای زینبیه، افتتاح دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و افتتاح کارگاه قالیبافی روستای ورنکش از دیگر برنامه‌های اجرایی در بخش ترکمانچای به همین مناسبت بود.

ایلنا: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۵ واحد مسکن مددجویی در بخش ترکمانچای میانه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۶۰۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش ایلنا عملیات اجرایی این واحد‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی(ع) در سال ۹۱ آغاز شده و با حضور فرماندار میانه و مسئولین شهرستان به بهره برداری رسیده و به مددجویان تحت پوشش کمیته تحویل شد.
گفتنی است همچنین مرمت اساسی مسجد شیخ طبق با ۱ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده مورد بهره برداری قرار گرفت.
بوستان دهیاری در ۶ روستای بخش ترکمانچای نیز همزمان با افتتاح این پروژه‌ها نیز با یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
لازم به ذکر است صدور سند شهری ترکمانچای، افتتاح نمایشگاه جنب حوزه شهدای زینبیه، افتتاح دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و افتتاح کارگاه قالیبافی روستای ورنکش از دیگر برنامه‌های اجرایی در بخش ترکمانچای به همین مناسبت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز