خبرگزاری کار ایران

تراکتور - فولاد در سرمای غریب کش تبریز؛

" تراختور " با هوادارانش، فولاد را نرم می کند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۲

حسین فرکی: تمهیدات لازم برای بازی در هوای سرد را اندیشیده ایم / نیامدن پریرا بازیکن خارجی فولاد هیچ دلیل دیگری ندارد و اتفاقاتی که بعد از گلزنی وی در بازی دور رفت اتفاق افتاد، از روی عمد نبود و وی هم چندین بار از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کرد و من امیدوارم بازی فردا بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شود

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست مطبوعاتی قبل از بازی تیمش با فولاد گفت: فردا هواداران تحت هر شرایطی به ورزشگاه می‌آیند؛ من روز جمعه به تبریز آمده‌ام و فقط دو جلسه تمرینی با تیم انجام داده‌ام و فردا بازی مهمی داریم.
به گزارش " ایلنا "، " تونی اولیویرا " ادامه داد: از کادر فنی قبلی تیم فقط پسرم حضور دارد و آقای باغ آبادی هم که همانند دست راست من کنارم حضور دارد.
وی تأکید کرد: تمام اتفاقاتی که بعد از این برای تراکتورسازی اتفاق می‌افتد، مسئولیتش با من می‌باشد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برای تشکیل یک مجموعه و ساماندهی تیم فرصت بسیار کمی دارم. تیمی که از ۸ بازی گذشته خود نتوانسته پیروز شود، نیازمند کار زیاد است و باید از تمامی امکانات استفاده کرد، هوادارانی که از ورزشگاه‌ها جدا شده‌اند، باید از نزدیک بازی تیمشان را ببیند و با استادیوم آشتی کنند.
اولیویرا ضمن اشاره به اینکه تیمی که بهتر بازی کند، برنده می‌شود، تصریح کرد: بازی با فولاد بسیار حساس می‌باشد و علاوه بر این بقیه بازی‌ها نیز اهمیت زیادی ویژه‌ای برایمان دارند. جدا از اینکه هر نتیجه‌ای رقم بخورد، مسئولیت آن متوجه من می‌شود.
وی در خصوص سرمای هوای تبریز و تأثیر آن بر عملکرد تیمش و حضور هواداران در استادیوم، اظهار داشت: من زمستان گذشته هم در تبریز بودم ولی سرمای زمستان امسال این شهر بسیار وحشتناک است، سرمای هوا هواداران را اذیت می‌کند ولی من اطمینان دارم حتی اگر ۲۰ درجه زیر صفر هم باشد، هواداران تیمشان را در این بازی حساس تنها نخواهند گذاشت و گرمای بازی را افزایش خواهند داد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا از تیم فولاد شناخت کافی دارید یا خیر، گفت: از تیم فولاد از سال گذشته شناخت نسبی داریم و این تیم با تلاش زیادی که انجام داده، در صدر جدول لیگ بر‌تر حضور دارد. ما ابزار و روش‌های خودمان را برای پیروزی مقابل این تیم داریم.
" اولیویرا " درباره دلایل انتخاب شدن مهدی ثابتی به عنوان مربی دروازه بانان اظهار داشت: مقرر بود مربی دروازه بانان توسط من انتخاب شود ولی چون زمان قرارداد فعلی کوتاه بود و مربی مد نظر من با یک تیم بلغارستانی قرارداد بسته است، تصمیم گرفتیم با مهدی ثابتی قرارداد ببندیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از دلایل اصلی بازگشتش به تبریز را احساسات و خاطره خوشی که از هواداران تراکتورسازی به یاد داشت، برشمرد و ادامه داد: وقتی که امکانات حرفه‌ای و مورد نیاز در یک باشگاه فراهم نباشد هر مربی بزرگی به این باشگاه بیاید، نخواهد توانست دست به کار خاصی بزند.
- حسین فرکی: تمهیدات لازم برای بازی در هوای سرد را اندیشیده ایم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش با تراکتورسازی گفت: با آمدن تونی اولیویرا به تراکتورسازی، همه چیز مطابق خواسته هواداران پیش می‌رود و مطمئناً فردا با وجود هوای سرد تبریز، عده زیادی به ورزشگاه می‌آیند.
" حسین فرکی " افزود: تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر کشور می‌باشد و هواداران این تیم فوق العاده هستند.
وی ابرازامیدواری کرد: فردا همه کسانی که بازی را می‌بینند، از تماشای آن لذت کافی را ببرند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: کیفیت چمن استادیوم یادگار را در دو، سه بازی اخیر را از فیلم‌های بازی تراکتورسازی دیده‌ام و اگر زمین وضعیت خوبی داشته باشد، به نفع هر دو تیم خواهد بود.
وی گفت: ما تأکید به بازی روی زمین داریم و امیدواریم شرایطش فراهم باشد تا بتوانیم زمینی بازی کنیم، اگر چیزی غیر این باشد، تمهیدات لازم را برای تغییر تاکتیک اندیشیده‌ایم.
وی علت نیامدن پریرا بازیکن خارجی تیمش به تبریز را مصدومیت وی در بازی‌های گذشته دانست و افزود: نیامدن این بازیکن هیچ دلیل دیگری ندارد و اتفاقاتی که بعد از گلزنی وی در بازی دور رفت اتفاق افتاد، از روی عمد نبود و وی هم چندین بار از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کرد و من امیدوارم بازی فردا بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شود.
" فرکی " اظهار داشت: برای بازی فردا بازیکن محرومی نداریم و فقط پریرا به علت مصدومیت همراه تیم نیست.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: تمرین امروز تیم ما برگزار شده است و خبر لغو شدن آن به علت سرما صحت ندارد.
وی افزود: بازی در هوای سرد برای بازیکنان بسیار وحشتناک می‌باشد و امیدوارم این موضوع روی کیفیت بازی تأثیر زیادی نگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز