خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

امروز باید همه چیزمان را به پای انقلاب بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۸

جشن دهه فجر خانواده‌های کارکنان استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: امروز هم باید با‌‌ همان روحیه جهادی و انقلابی، همه چیزمان را به پای انقلاب بگذاریم و ماموریت خود را در قبال انقلاب که تلاش برای عمران و آبادانی استان و کشور عزیزمان است، انجام دهیم.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اسماعیل جبارزاده " در مراسم جشن دهه فجر خانواده‌های کارکنان استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ملت ایران، ۳۵ سال قبل به خاطر انقلاب از همه چیز خود گذشتند، افزود: رمز پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صمیمیت، محبت و همدلی بود و امروز هم برای حل مشکلات استان، تمسک به این عامل مورد انتظار است.
وی با بیان اینکه استانداری با دستگاه‌های دیگر تفاوت دارد، گفت: استانداری نهادی است که بر همه دستگاه‌ها به عنوان ناظر و برنامه‌ریز عمل می‌کند و در واقع ستاد اجرایی استان است.
" جبارزاده " افزود: استانداری از همه امور استان و همه مسایل و مشکلات متاثر است و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها باید با همت مضاعف به ایفای وظایف خود بپردازد.
وی اظهار داشت: در طول سه دهه افتخار خدمتگذاری در دستگاه‌های مختلف، امروز شاهد هستم که کارکنان استانداری جزو پرکار‌ترین، زحمتکش‌ترین و فداکار‌ترین پرسنل دولت هستند و جا دارد که از این تلاش‌ها قدردانی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه استانداری باید قوی‌ترین بدنه کار‌شناسی و مدیریتی را در اختیار داشته باشد، افزود: استانداری در سطح استان به منزله دولت برای کشور است و ما بنا داریم که استانداری را به جایگاه اصلی و واقعی آن به عنوان ستاد اجرایی استان برسانیم.
جبارزاده همچنین ضمن تشکر از همکاری صمیمانه خانواده‌های کارکنان استانداری، گفت: هر کارمند موفقی قطعا نیاز به همسری مهربان و فداکار و خانواده‌ای همراه دارد.
وی با اشاره به مشکلات بودجه‌ای دولت، گفت: استانداری تلاش می‌کند خواسته‌های کارکنان و امکانات رفاهی مناسب را برای آنان فراهم کند، متقابلا از کارکنان نیز انتظار داریم محیط استانداری را به محیطی سراسر مهر و صممیت و محبت تبدیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز