خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نسبت به اتمام ۲۶ هزار واحد مسکن مهر تعهد دارد

کد خبر : ۱۴۲۴۳۱

تاکنون برای اجرای ۲۰ کیلومتر از پروژه بزرگراه اهر تبریز بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. / این پروژه در قالب سه قطعه از مسیر اهر گوئجه بئل و گوئجه بئل خواجه و از خواجه تبریز به طول ۹۵ کیلومتر در حال اجراست.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی اتمام اماکن مسکونی مهر را یکی از دغدغه‌های مسئولان استان برای رفع مشکلات مسکن متقاضیان خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اروجعلی علیزاده گفت: تاکنون ۸۲ هزار واحد مسکونی در سطح استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که از این تعداد ۲۵ هزار واحد مسکونی در شهر جدید سهند واقع شده است.
علیزاده باقیمانده تعهدات اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی را ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در سطح استان اعلام کرد و افزود: با تعامل و همکاری مسئولان استان و تأکیدات استاندار آذربایجان‌شرقی با بسیج تمام امکانات تلاش داریم این واحدهای باقیمانده نیز در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین به پروژه بزرگراه اهر تبریز اشاره کرد و گفت: تاکنون برای اجرای ۲۰ کیلومتر از این پروژه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
علیزاده افزود: این پروژه در قالب سه قطعه از مسیر اهر گوئجه بئل و گوئجه بئل خواجه و از خواجه تبریز به طول ۹۵ کیلومتر در حال اجراست.
وی افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر هشت کیلومتر از مسیر تبریز به خواجه و ۱۲ کیلومتر از مسیر اهر به گوئجه‌بئل اول به بهره‌برداری رسید که امیدواریم با اختصاص اعتبارات شاهد تسریع در بهره‌برداری از قطعات باقی مانده این بزرگراه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز