خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

سرمایه گذاری محور توسعه است / معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۷۱

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری را اساس و محور توسعه جهشی و پایدار تبریز است.

ایلنا: شهردار تبریز بر لزوم شناسایی، تقویت و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی تبریز به منظور جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در بازدید از سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری را اساس و محور توسعه جهشی و پایدار تبریز دانست و افزود: فاصله و اختلاف فاحش میان درآمدهای سالانه شهرداری و نیاز‌ها و مطالبات واقعی شهر و شهروندان ضرورت و لزوم بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی را دوچندان کرده و شهرداری به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های خود ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه گذاری است.
وی در عین حال تلاش برای تدوین و معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مناسب با وضعیت عمرانی و خدماتی شهرداری، شناسایی سرمایه گذاران علاقمند به توسعه تبریز، حضورفعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی و برنامه ریزی برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی را از مهم‌ترین و اصلیترین وظایف و مسوولیت‌های مدیران سرمایه گذاری شهرداری برشمرد.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های کلان مدیریتی در حوزه سرمایه گذاری، شهر تبریز همچون گذشته به عنوان شهر بر‌تر کشور در این حوزه معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز