خبرگزاری کار ایران

رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۴

با کسب ۱۷ رأی از ۱۸ رأی حاضرین مجمع، ایوب دواتگر ظهیری به عنوان رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

ایلنا: ایوب دواتگر ظهیری با کسب ۱۷ رأی از ۱۸ رأی حاضرین مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی، به مدت چهار سال به سمت ریاست این هیأت انتخاب شد.
به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی با حضور هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور و نائب رییسی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار شد ایوب ظهیری تنها کاندیدای حاضر در این مجمع با ۱۷ رأی از ۱۸ رأی اعضا به مدت چهار سال به سمت ریاست این هیأت انتخاب شد.
سه نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند که یکی از آن‌ها قبل از برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کرده بود و از دو کاندیدای دیگر یکی از آن‌ها در مجمع انتخاباتی حاضر نشد و تنها ایوب ظهیری که پیش از این سرپرستی هیأت را بر عهده داشت، در مجمع انتخاباتی حضور یافت.
همچنین حلیم شرعی نایب رئیس فدراسیون والیبال که برای دیدن مسابقه والیبال بین دو تیم شهرداری تبریز و باریج اسانس در تبریز حضور یافته است، می‌ه‌مان ویژه مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز