خبرگزاری کار ایران

در سالروز قیام مردم تبریز؛

اقشار مختلف مردم آذربایجان در تب و تاب دیدار بارهبر معظم انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۸

قیام ۲۹ بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز را حرکتی بزرگ علیه نظام شاهنشاهی و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش " ایلنا "، " سعید شبستری " امروز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن تبریز، خاطرنشان کرد: ۲۹ بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.
وی اظهار داشت: اهمیت این قیام سبب شده است که مردم آذربایجان و تبریز همه‌ساله برای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری با ایشان دیدار کنند.
" شبستری " با بیان اینکه مردم همواره با حضور در صحنه، از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند، افزود: مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام، به جناح‌بندی و دولت‌ها کاری ندارند، بلکه حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب در نظر آن‌ها بر همه چیز ارجحیت دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ولایت‌مداری مردم آذربایجان بار‌ها در تاریخ انقلاب اثبات شده و عشق به ولایت در باور‌ها و دل‌های مردم این خطه جا دارد، از این رو ما به عنوان دست‌اندرکاران و مسوولان استان باید با جان و دل در خدمت این مردم باشیم.
وی افزود: مردمی که در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در صحنه‌های مختلف برای حفظ نظام از جان و مال خود گذشتند لایق بهترین خدمات هستند.
" شبستری " با اشاره به دیدار مردم استان با رهبری به مناسبت گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن تبریز، گفت: باید تلاش کنیم بهترین امکانات و شرایط را برای این دیدار فراهم کنیم.
وی از دستگاه‌ها و مسوولان ذی‌ربط در این امر خواست با فراهم کردن امکانات رفاهی، بهداشتی، سلامتی و امنیتی، زمینه حضور بهتر و شایسته‌تر مردم آذربایجان در این دیدار را فراهم کنند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه با بیان اینکه شالوده و زیرساخت پیروزی انقلاب اسلامی در قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز پایه‌ریزی شد، افزود: قیام مردم تبریز حرکتی ماندگار و جلوه زیبایی از ولایت‌مداری مردم این خطه و حضور آنان در صحنه بود.
" مهدی اسماعیلی " خاطرنشان کرد: همانند سال‌های گذشته و برای گرامیداشت این قیام بزرگ و بهره‌مندی از فرمایشات رهبری، در این روز بار دیگر به دیدار معظم‌له می‌رویم تا ولایت‌مداری مردم آذربایجان را به معرض دید همگان بگذاریم.
در این نشست هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های مردمی برای دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز