خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

عزت و بالندگی نظام اسلامی، مرهون جانفشانی‌ شهدا و ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۵

کریم مهری در آغازین روز تصدی ریاست این سازمان با حاج حسین همتی جانبازجهادگر و خانواده معزز وی دیدار کرد.

ایلنا: رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: استقلال وتحقق یابی پیشرفت‌های کشور مرهون خون هزاران شهید و ایثارگری است که شجاعانه و بدون هیچ چشم داشتی دربرابر دشمن ایستادگی کرده وبی تردید امروز به واسطه خون شهیدان وجانفشانی ایثارگران است که ما از نعمت عزت واهمیت برخوردار شده‌ایم.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در آغازین روز تصدی ریاست سازمان در دیدار باحاج حسین همتی جانبازجهادگر وخانواده معزز وی، با اشاره به اینکه دعای خانواده شهدا و ایثارگران همواره گره گشای امور درتمامی مراحل توسعه کشور بوده است، افزود: حفظ آرمان‌های شهدا و ادامه راه آنان مهم‌ترین تکلیف نسل امروز در برابر شهدا بوده و اگر امروز کشور به مرحله رشد و پیشرفت رسیده به پاس رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس سینه سپر کرده و در برابر توپ و تانک دشمن ایستادگی نمودند.

وی گفت: تبیین جایگاه شهدا و ویژگیهای والای آنان، نیاز امروز همه ماست و ما هرچه ازحرمت و امنیت درکشور داریم ازبرکات والای خون شهدا وایثارگران است. ما مجاهدت‌های رزمندگان وایثارگران را شاهد بوده‌ایم و باید تلاش کنیم که در مقابل این همه رشادت شهدا، جانبازان، آزادگان وایثارگران شرمسار نگردیم.

حسین همت، جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیر وتشکر از توجه ریاست سازمان به خانواده‌های شهدا وایثارگران مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی، گفت: امروز تنها راه موفقیت ما این است که به صورت صادقانه در تبعیت ازولایت پیش رویم وشکر این نعمت نیز جز با وحدت و تبعیت از ولایت دست یافتنی نیست و باید همیشه بیاد داشته باشیم که پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به برکت ولایت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز