خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

تحقق اهداف توسعه بخش کشاورزی، با تعامل تمامی اقشارجامعه محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۳

افزایش سطح استفاده از سیستم‌های آبیاری و احداثشبکه‌های آبیاری و زهکشی استاندارد در بخش‌های مختلف ازجمله کشاورزی که عمده‌ترین مصرف کننده منابع آب شیرین است، امری ضروری و حیاتی برای استفاده بهینه از منابع تولید تلقی می‌شود.

ایلنا: رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: توسعه فعالیت‌های آب وخاک، مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی در چارچوب سیاست‌های وزارتی، بررسی کار‌شناسانه وضع موجود با تجزیه تحلیل نارسایی‌ها، نقاط قوت و ضعف همچنین فرصت‌های بخش بزرگ کشاورزی استان، تعیین خط‌مشی‌های توسعه وحمایت ازصنایع تبدیلی وتکمیلی کوچک ازجمله اهدافی است که درکنار سایر وظایف با همدلی و افزایش سطح تعامل با تمامی اقشار مردم جامعه میسر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در مراسم تودیع ومعارفه روسای سابق وجدید این سازمان، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان در امر توسعه‌بخشی به طرح‌های بخش آب و خاک، افزایش اعتبارات برای این بخش مهم کشاورزی با توجه به کارهای زیربنایی انجام یافته و قابل انجام در این بخش را خواستار شد و گفت: افزایش سطح استفاده از سیستم‌های آبیاری و احداثشبکه‌های آبیاری و زهکشی استاندارد در بخش‌های مختلف ازجمله کشاورزی که عمده‌ترین مصرف کننده منابع آب شیرین است، امری ضروری و حیاتی برای استفاده بهینه از منابع تولید تلقی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشارکت و همدلی همکاران برای پیشبرد اهداف مهم این بخش استراتژیک ضروری است بصورتی که تعامل و همکاری و همدلی، همواره مورد تاکید سیاست گزاران جامعه اسلامی بوده است، ادامه داد: هدف ما انجام کار به شیوه مناسب و ارزشمند خواهد بود که در سایه آن به توسعه بیش از پیش این بخش مهم از اقتصاد کشور منتهی شود.
مهری گفت: تلاش بر این خواهد بود با افزایش سطح ارتباط و توسعه تعامل با تمامی بخش‌های مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی، روند افزایش سطح توان بخش کشاورزی در تحقق اهداف نظام ودرچارچوب برنامه‌های دولت تدبیر وامید از افزایش قابل توجهی برخوردار شود.
لازم به ذکر است کریم مهری طی حکمی از سوی وزیر جهادکشاورزی جایگزین مسعود محمدیان در سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز