خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر والیبال

شهرداری تبریز مغلوب پیکان تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۲

می‌توانستیم برنده بازی با پیکان باشیم.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران مغلوب پیکان تهران شد.
به گزارش ایلنا در این دیدار که عصر روز چهارشنبه در سالن اقدمی تبریز و با حضور دو هزار تماشاگر برگزار شد، تیم میزبان برخلاف بازی دور رفت که با نتیجه سه بر یک پیروز شده بود، در بازی برگشت با حساب سه بر دو مغلوب شد و به یک امتیاز بازی بسنده کرد.
در این بازی که پنج گیم به طول انجامید، تیم شهرداری در گیم‌های اول و چهارم و با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۱ بر می‌ه‌مان خود غلبه کرد اما در گیم‌های دوم، سوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۱،۳۳ بر ۳۱ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب حریف شد.
مسعود یزدان پناه داور اول و بهروز جعفری داور دوم این بازی بودند.
شهرداری با تک امتیاز این دیدار ۲۵ امتیازی شد و در رده ششم و پیکان با ۳۰ امتیاز از ۱۷ بازی در رده چهارم جدول باقی ماندند.
مربی تیم والیبال شهرداری تبریز پس از باخت سه بر دو این تیم مقابل پیکان تهران گفت: با کمی دقت می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.
عادل بناکار افزود: اشتباهات فردی و عجله بازیکنان از پیروزی تیم در این دیدار جلوگیری کرد، اما در کل بازیکنان تلاش خوبی داشتند.
وی گفت: در این بازی همه چیز به نفع شهرداری بود و این تیم در بیشتر زمان بازی حاکم بر میدان بود و در گیم‌هایی که در این بازی بردیم برتری تیم شهرداری مشهود بود.
بناکار افزود: در گیم پنجم می‌توانستیم یک امتیاز بازی را با دو امتیاز عوض کنیم که متاسفانه بی‌دقتی و عجله بازیکنان به ویژه در گیم پنجم این فرصت را از تیم گرفت.
سر مربی تیم پیکان تهران نیز با اشاره به سخت بودن این دیدار به گفت: بازیکنانم در این بازی برای کسب برتری تلاش زیادی کردند و ما می‌توانستیم در گیم چهارم بازی را به نفع خود به پایان ببریم.
پیمان اکبری افزود: پس از برد شهرداری در گیم دوم و سوم بازیکنانم بازی را شل گرفته و از این رو بازی به گیم پنجم کشیده شد.
وی گفت: خوشخالم که توانستیم در ‌‌نهایت با این برد هفته هفدهم را سپری کنیم و در جمع تیم‌های بالای جدول باقی بمانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز