خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستائی آذربایجان شرقی:

خرید و فروش میوه شب عید توسط سازمان تعاون روستائی انجام می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۱

در راستای اجرای سیاست انتزاع وظایفی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و انتقال آن به وزارت جهاد کشاورزی، خریدهای تضمینی گندم، دانه‌های روغنی، ذرت و سایر محصولات کشاورزی در سال زراعی جاری به سازمان تعاون روستائی واگذار شده است.

ایلنا: نشست شورای هماهنگی سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر تعاون روستائی استان، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی تابعه و مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی‌های روستائی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به نشست شورای هماهنگی سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران گفت: در راستای اجرای سیاست انتزاع وظایفی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و انتقال آن به وزارت جهاد کشاورزی، خریدهای تضمینی گندم، دانه‌های روغنی، ذرت و سایر محصولات کشاورزی در سال زراعی جاری به سازمان تعاون روستائی واگذار شده است.
عبداله محمدفام افزود: امسال خرید و فروش میوه شب عید شامل سیب درختی و مرکبات بصورت توافقی در راستای تنظیم بازار محصولات کشاورزی توسط سازمان تعاون روستائی و شبکه تحت پوشش اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی، استفاده بهینه از غرف احداثشده و نیز دولتی با اولویت واگذاری به شبکه جدیت و تلاش هرچه بیشتر همکاران در ترغیب شبکه جهت استفاده از تسهیلات بانکی برای توسعه صنایع تبدیلی از اولویت سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز