خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اجرای ۴۰۰ برنامه فرهنگی – ورزشی، جوانان در کمیته ورزش و جوانان دهه فجر آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۰

ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکیل شد

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: ۴۰۰ برنامه فرهنگی – ورزشی، جوانان و توسعه زیر ساخت‌ها در کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارکه فجر در آذربایجانشرقی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارکه فجر آذربایجانشرقی که در محل این اداره کل و با حضور معاون ورزشی و کار‌شناسان برگزار شد با تاکید بر برگزاری همایشهای فرهنگی و همگانی و رقابتهای ورزشی گفت: همایش دوچرخه سواری روز ۱۲ بهمن در سراسر استان، همایش کوهروی و پیاده روی در سراسر استان، افتتاح ۶ پروژه عمرانی ورزشی در استان، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور جامعه ورزش در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت، حضور پر شور جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی که در طول این ایام در سطح استان برگزار می‌شود که بخشی از مهم‌ترین این برنامه‌های دهه مبارکه فجر می‌باشد.
وی افزود: نقش ورزشکاران و قهرمانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان تاریخی مردم کشور پاک نخواهد شد.
رییس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی افزود: امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش استان را در تثبیت و ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی متبلور سازد.
وی افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمانهای انقلاب اسلامی است و دهه فجر، بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان خواهد بود.
اسبقیان افزود: بیان شکوه و عظمت دهه فجر و پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بازسازی صحنه‌هایی در ذهن نسلی که هنگام وقوع آن از صحنه غایب بوده و آن را به چشم ندیده است و نمونه‌ای می‌توان برای تایید این سخن ذکر کرد که ائمه طاهرین بر برپایی مراسم سوگواری عاشورا بیش از آنکه جنبه عاطفی و احساسی جامعه را مد نظر داشته باشد ناظر بر حراست از اهداف و دستاوردهای نهضت در ذهن جامعه اسلام و نسل‌های بعدی بود.
اسبقیان، نسل جوان را آینده سازان میهن اسلامی برشمرد و دهه فجر را فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی افزود: بزرگ‌ترین وظیفه مسوولان اطلاع رسانی مطلوب از خدمات انقلاب اسلامی در طول سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است و دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی به جهانیان است.
اسبقیان گفت: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آن‌ها در آیین‌های گرامیداشت تلاش جدی به عمل آید.
وی بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌ها و آیین دهه فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر بوده و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم برگزار می‌شود.
وی همچنین خبر از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر برای بسیجیان با همکاری بیسج ورزشکاران خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر را برای تمامی ورزشکاران بسیجی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
در این جلسه، اکبر فرج الهی به سمت دبیر ستاد، ابراهیم فیروزی کمیته همگانی، جواد امان‌زاده کمیته قهرمانی، بهمن خدیوی کمیته عمرانی، حمید مهد خواه کمیته تبلیغات و روابط عمومی، تقی‌زاده کمیته جوانان و امور فرهنگی، محمد علیپور کمیته پشتیبانی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز