خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

بسیج همگانی، لازمه مقابله با معضل خانمان‌سوز اعتیاد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۶۶

پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیازمند گفتمان‌های جدید و روش‌های خلاقانه است.

ایلنا: در راستای استفاده حداکثر از ظرفیت‌های استان به خصوص مرکز صدا سیما و برابر مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، جلسه‌ای با عنوان اتاق فکر تخصصی با موضوع اعتیاد و رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در این جلسه، بسیج همگانی، مشارکت آحاد مردم و فرهنگ‌سازی را لازمه پیشگیری و مقابله با معضل خانمان‌سوز اعتیاد دانست.
محمدعلی نصرتی با تاکید بر اهمیت صدا و سیما در امر اطلاع‌رسانی و بسترسازی مناسب در جهت مبارزه اجتماعی با این بلیه خانمان‌سوز، گفت: دشمنان نظام اسلامی با هدف تضعیف روحیه ایثار و غیرت دینی ملت ایران، جوانان ما را با اهداف سیاسی و برای ضربه زدن به نظام به ورطه نابودی سوق می‌دهند.
وی با بیان اینکه پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیازمند گفتمان‌های جدید و روش‌های خلاقانه است، افزود: نگاه به فعالیت‌های پیشگیرانه باید پژوهش‌محور و مبتنی بر شواهد و مخاطب باشد و برای هر گروه سنی، شغلی و کاری فعالیت‌های مجزا تعریف و اجرا شود.
نصرتی تصریح کرد: تا زمانی که مسؤولان دستگاه‌ها و خانواده‌ها دغدغه ذهنی در این خصوص نداشته باشند موفق به کنترل اعتیاد نخواهیم بود.
در ادامه این جلسه هر یک از کار‌شناسان نقطه نظرات کاربردی خود را در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی هدفمند از صدا و سیمای مرکز استان بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز