خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز صدرنشین دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۷

تبریز میزبان دور برگشت این رقابت‌ها شد.

ایلنا: چهار تیم بر‌تر مرحله نهایی دور رفت لیگ بر‌تر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی در گرگان به مصاف هم رفتند.
به گزارش ایلنا تیم شهرداری تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها توانست با ۲ برد و یک تساوی در صدر جدول رقابت‌ها بایستد.
دور رفت مرحله نهایی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهر گرگان با حضور تیمهای هیئت کبدی گرگان، شهرداری تبریز، هیئت کبدی سیستان و بلوچستان و هیئت کبدی نقده ۴ تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ بر‌تر برگزار شد.
در دور رفت تیم آذربایجانشرقی برابر تیمهای هیئت کبدی سیستان و بلوچستان و هیئت کبدی نقده به برتری رسید و برابر تیم گرگان مساوی کرد و به تنهایی صدرنشین شد.
رییس هیات کبدی آذربایجانشرقی افزود: با صدرنشینی در دور رفت برای دور برگشت و قهرمانی در لیگ بر‌تر کبدی استاندارد برنامه ریزی کرده‌ایم و میزبان دور برگشت از ۱۸ بهمن خواهیم بود.
مجید بهرامی افزود: پس از قهرمانی در کبدی ساحلی و سرکل کبدی، شهرداری تبریز برای کسب سومین عنوان قهرمانی لیگ در ۳ رشته کبدی تلاش خواهد کرد و امیدارم این موفقیت را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز