خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برنامه‌های تحول آفرین در اردوگاه‌های دانش آموزی آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۳۵۶۲۱

(تاریخ ۱۹ دی ساعت ۱۱/۱۰ ارسال شود) دستورالعمل تحول آفرینی و شیوه نامه فعال سازی اردوگاه‌ها به نواحی و مناطق استان ارسال شده که بایستی هر گونه برنامه در چارچوب آن بخشنامه اجرا شود.

ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تقویت اردوگاه‌ها از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجه الاسلام علی پوررادی در جلسه معاونین پرورشی و کار‌شناسان فعالیتهای اردوئی و مدیران اردوگاه‌های نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی با تبیین برنامه‌های پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: اردوگاه‌ها و فعالیتهای فوق برنامه در تربیت و همچنین کسب مهارت زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان نقش مهمی داشته و همه باید در جهت تقویت اردوگاههای فرهنگی و تربیتی تلاش نماییم.
وی اضافه کرد: دستورالعمل تحول آفرینی و شیوه نامه فعال سازی اردوگاه‌ها به نواحی و مناطق استان ارسال شده که بایستی هر گونه برنامه در چارچوب آن بخشنامه اجرا شود.
پوررادی ارتباط و تعامل مستمر مدیران اردوگاه‌ها با سایر نهاد‌ها و تکریم اولیاء و همکاران و تاکید بر اصل خودگردانی اردوگاه‌ها با برنامه ریزی مناسب در خصوص افزایش در آمد زایی در جهت تقویت این مراکز بسیار موثر دانست.
وی توجه مدیران اردوگاه‌ها به روحیه خاص و پرسشگر دانش آموزان و داشتن برنامه مدرن متنوع و متناسب با برش منطقه‌ای و پویا و فعال نمودن شورای برنامه ریزی اردوگاه‌ها و ایجاد لینک در وب سایت ادارات نواحی و مناطق برای معرفی اردوگاه‌ها را از دیگر شاخص‌های تقویت و برنامه‌های تحول آفرین اردوگاه‌ها برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز