خبرگزاری کار ایران

اعتبارات ویژه به مساجد روستایی آسیب دیده از زلزله سال ۹۱ اختصاص یابد

طرح های عمرانی شهرستان اهر، ۲۲۷ میلیارد تومان بودجه لازم دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۹

متأسفانه در احداثمساجد روستایی دستگاه‌های ذیربط اهتمام جدی ندارند که امیدواریم با اختصاص اعتبارات ویژه در بازسازی و احداثاین اماکن معنوی در مناطق روستایی توجه ویژه شود.

ایلنا: فرماندار اهر خواستار اختصاص اعتبارات ویژه به مساجد روستایی آسیب دیده از زلزله سال ۹۱ شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " رضا صدیقی " در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به خسارت ناشی از زلزله سال ۹۱ در مناطق روستایی شهر اهر گفت: متأسفانه در احداثمساجد روستایی دستگاه‌های ذیربط اهتمام جدی ندارند که امیدواریم با اختصاص اعتبارات ویژه در بازسازی و احداثاین اماکن معنوی در مناطق روستایی توجه ویژه شود.
وی به آثار و ابنیه تاریخی آسیب دیده از زلزله در این شهرستان اشاره کرد و افزود: نبود اعتبارات لازم باعثشده طرح‌های مرمتی میراثفرهنگی نیمه کاره‌‌ رها شوند که در این راستا انتظار داریم سازمان میراثفرهنگی به جهت اهمیت اماکن تاریخی به عنوان هویت منطقه، این موضوع را مورد توجه قرار دهد.
" صدیقی " همچنین بر تکمیل زیرساخت‌های آسیب دیده روستایی و اعطای تسهیلات بانکی برای تکمیل و یا احداثواحدهای مسکونی شهری آسیب دیده از زلزله سال گذشته تاکید کرد.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر، در بخش دیگری از اظهارات خود ایجاد شهرک صنفی شهرستان اهر را از نیازهای ضروری این منطقه در جهت ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم در این شهرک عنوان کرد.
وی خواستار تأمین زیرساخت‌های شهرک صنفی، رفع مشکلات فاضلاب مجتمع ادارات اهر و آب گرفتگی معابر شهری هنگام بارندگی از سوی ادارات ذیربط شد.
فرماندار اهرخاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه اهر – تبریز خواسته اصلی مردم و مسئولان شهرستان اهر به شمار می‌رود.
" رضا صدیقی "، با اشاره به تصادفات مکرر در این جاده پرتردد گفت: انتظار داریم با تخصیص اعتبارات لازم در بودجه سال ۹۳ شاهد تسریع در اجرای قطعات اول و سوم و انعقاد قرارداد برای اجرای قطعه دوم این بزرگراه باشیم.
وی گفت: امیدواریم کرد در دولت جدید با تخصیص اعتبارات متوازن به مناطق کمتر توسعه یافته شاهد تسریع در ایجاد زیرساخت‌های لازم بخصوص اجرای بزرگراه اهر تبریز و تبریز اهر - باکو باشیم.
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اهرگفت: در شهرستان اهر پروژه‌های مختلفی در حوزه راه در حال اجراست که برای اتمام آن‌ها بیش از ۲۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.
فرماندار اهر، با بیان اینکه در بخش مدارس نیز ۶۰ پروژه در دست اجراست، خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل به موقع آن‌ها شد.
وی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام ۱۷ پروژه درحال اجراء در بخش کشاورزی و ۱۴ پروژه در حال اجراء در بخش آبرسانی روستایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز