خبرگزاری کار ایران

شکارچیان متخلف منطقه حفاظت شده ارسباران دستگیر شدند

کد خبر : ۱۳۴۸۶۷

از این متخلفان که پروانه شکار نداشتند، لاشه سه اردک سر سبز و سه قبضه اسلحه ضبط شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

ایلنا: سه متخلف شکار و صید در نوار مرزی منطقه حفاظت شده ارسباران دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: از این متخلفان که پروانه شکار نداشتند، لاشه سه اردک سر سبز و سه قبضه اسلحه ضبط شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
حمید قاسمی از شکارچیان خواست با مراجعه به اداره کل حفاظت محیط زیست و طی مراحل قانونی، پروانه شکار دریافت کنند تا به عنوان متخلف شکار و صید، دستگیر نشوند.
وی اضافه کرد: هموطنان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف در استان با شماره تلفن ۱۸۱۲ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و تخلفات زیست محیطی را به حفاظت محیط زیست استان گزارش دهند.
لازم به ذکر است منطقه حفاظت شده ارسباران در محدوده شهرستانهای کلیبر و خداآفرین قرار گرفته است. این منطقه زیستگاه یکی از نادر‌ترین پرندگان دنیا به نام سیاه خروس است.
۲۱۵ گونه پرنده، ۴۸ گونه پستاندار، ۲۹ گونه خزنده، ۵گونه دو زیست و ۱۷ گونه ماهی و ۱۳۰۰ گونه گیاهی از جمله ارس، بلوط، ممرز، سرخدار، گیلاس وحشی، انار وحشی و تمشک در این منطقه شناسایی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز