خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

مصداق‌ها و مفاهیم در حوزه عفاف و حجاب باید هماهنگ باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۲

نشست کمیته فرهنگی کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر لزوم هماهنگی مصداق‌ها و مفاهیم در حوزه‌ی عفاف و حجاب تاکید کرد.
به گزارش ایلنا علی داننده در نشست کمیته فرهنگی کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان شرقی اظهار داشت: در مورد مقولهٔ عفاف و حجاب فعالیت‌های متعددی در هر یک از بخش‌ها صورت گرفته و بازخورد مناسب و لازم خود را نیز داشته است اما هنوز کارهای تاثیرگذار فراوانی را می‌توان در این حیطه انجام داد.
وی با اشاره به تاثیر فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن فرهنگ متعالی حجاب، ‌افزود: در ابتدای مسیر برای برنامه‌ریزی مناسب باید تولید فکر و ایده از سوی اعضا و همچنین جمعی از هنرمندانی که می‌توانند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشند صورت گیرد.
وی گفت: همچنین برای فضاسازی مناسب و انجام کارهای تبلیغی به ویژه در حوزه مد و لباس جلسات مستمر و برنامه ‌ریزی مبتنی بر چارچوب‌های مور نیاز جامعه باید مدنظر قرار گیرد.
داننده با اشاره به مسالهٔ اساسی و بنیادی الگوسازی در حوزهٔ عفاف و حجاب تاکید کرد: اگر همهٔ نهاد‌ها و متولیان در این حوزه بسیج شوند خواهند توانست قدمهای اولیه را برای اصلاح الگو‌ها در جامعه بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: فضاسازی‌هایی که منجر به اجرای برنامه‌های تولیدی شده و متناسب با نیاز‌ها انجام شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز