خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ناوگان خدمات شهری تبریز به ماشین آلات مدرن نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۶

در راستای ارتقای سطح، کیفیت و سرعت خدمات رسانی حوزه خدمات شهری، دستورات لازم برای مطالعه و بررسی شرایط و نحوه خرید و ورود این قبیل ماشین آلات با اولویت تجهیزات مدرن و روز دنیا به حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری داده شده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: ناوگان خدمات شهری شهرداری نیازمند ماشین آلات مدرن و پیشرفته است و با ورود این ماشین آلات، فقر موجود در ناوگان خدمات شهری به لحاظ ماشین آلات و تجهیزات خدماتی و امدادی از بین خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز با تأکید بر لزوم نوسازی و تقویت ناوگان خدمات شهری و اجرایی این مجموعه افزود: با وجود تلاش‌های انجام گرفته در سال‌های اخیر برای نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان خدمات شهری و اجرایی، با این حال به جهت حجم بالای خدمات در این حوزه، ناگزیر از تجهیز ناوگان به ماشین آلات و تجهیزات مدرن روز هستیم و تلاش خواهد شد با تخصیص اعتبارات و بودجه‌های ویژه اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز و تقویت ناوگان خدمات شهری شهرداری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح، کیفیت و سرعت خدمات رسانی حوزه خدمات شهری، دستورات لازم برای مطالعه و بررسی شرایط و نحوه خرید و ورود این قبیل ماشین آلات با اولویت تجهیزات مدرن و روز دنیا به حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری داده شده تا ضمن خرید ماشین آلات لازم، چرخه استقرار کامل طرح مکانیزاسیون خدمات شهری در شهرداری تبریز کامل شده و خدمات رسانی در شأن شهروندان تبریزی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز