خبرگزاری کار ایران

پژوهشگران منتخب مرکزتحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

کد خبر : ۱۳۳۳۸۶

در این مراسم در بخش علوم دامی: احمدرضا حسنی، در بخش اصلاح و تهیه نهال و بذر: حمید رهنمون، در بخش خاک و آب: صدقعلی زمانی، در بخش منابع طبیعی: امیرحسن طالب‌پور، در بخش گیاه‌پزشکی: محمد محمدی‌پور، در بخش فنی و مهندسی کشاوری: ابوالفضل ناصری و در بخش حفاظت خاک و آبخیزداری: جمشید یاراحمدی به عنوان پژوهشگران برگزیده مرکز در سال ۱۳۹۲ معرفی شدند.

ایلنا: با برگزاری مراسمی از پژوهشگران منتخب مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۲ تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به چالشهای پیچیده اداره مرکز اعم از مشکلات اداری، مالی و کمبود اعتبارات گفت: کارهایی که با وجود این همه مانع در سال جاری به انجام رسیده کارهای ارزشمند و ماندگار به شمار می‌روند.
حسن منیری‌فر سال ۱۳۹۲ را سالی پر از فعالیت برای مرکز برشمرد و با اشاره به برگزاری سه همایش معرفی آبخوان تسوج و فعالیتهای آبخیزداری در این آبخوان، همایش ملی تاثیر پسروی دریاچه ارومیه بر منابع خاک و آب و همایش بزرگ روز خانواده و تکریم بازنشستگان در این مرکز گفت: برگزاری این همایش‌ها نقطه عطفی در کارنامه مرکز بوده که در این سال با دست خالی آن‌ها را به نحو احسن انجام داده‌ است.
وی با اشاره به بحران ملی دریاچه ارومیه گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی اولین مرکزی است که کارگروه ویژه‌ای برای این مسئله تشکیل داده و پیگیری مصوبات این کارگروه را بطور جدی در دستور کار خود دارد ودر این مورد با هدفمندی، پروژه‌هایی را برای مدیریت کشاورزی در اراضی حاشیه دریاچه معرفی نموده و خواهد کرد.
منیری فر محققان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی را به ارتباط بیشتر با بدنه اجرایی کشاورزی و فعالیتهای ترویجی سازمان تشویق و در پایان از صبر همیشگی محققان و تمامی کارکنان پرتلاش مرکز در تحمل محدودیت‌ها و مشکلات، قدردانی کرد.
نیکدل، معاون پژوهشی مرکز نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیتهای تحقیقاتی در سال جاری و مشکلات پیش رو و پیشنهادت این معاونت در جهت رفع آن‌ها ارائه کرد.
برپایه این گزارش دو تن از مسئولین بخشهای تحقیقاتی حسن محمدی مزرعه از بخش فنی و مهندسی کشاورزی و رسول احمدی عدلی از بخش خاک و آب مرکز به نیابت از سایر بخش‌ها، گزارشی از روند پروژه‌های تحقیقاتی بخش مربوطه و چالشهای درگیر با امور تحقیقاتی خود ارائه کردند.
در خاتمه مراسم در بخش علوم دامی: احمدرضا حسنی، در بخش اصلاح و تهیه نهال و بذر: حمید رهنمون، در بخش خاک و آب: صدقعلی زمانی، در بخش منابع طبیعی: امیرحسن طالب‌پور، در بخش گیاه‌پزشکی: محمد محمدی‌پور، در بخش فنی و مهندسی کشاوری: ابوالفضل ناصری و در بخش حفاظت خاک و آبخیزداری: جمشید یاراحمدی به عنوان پژوهشگران برگزیده مرکز در سال ۱۳۹۲ معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آنان قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است در این مراسم لوح تقدیری به رسول احمدی عدلی، رئیس بخش خاک و آب به پاس فعالیتهای موثر و عالی در اجرای همایش «ملی تاثیر پسروی دریاچه ارومیه بر منابع خاک و آب»، اهدا و همچنین از حیدرعلی ذوالفقار دیزجی به جهت کسب مقام اول رشته تلاوت قرآن کریم، جابر سلیمانی به جهت کسب مقام بر‌تر در رشته تفسیر قرآن کریم و جلیل هاشم‌زاده عارفی به سبب فعالیتهای چشمگیر فرهنگی در پایگاه مقاومت شهید کسایی مرکز با اهدای لوح تقدیری، قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز