خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تامین زمین مناسب، شرط تحقق مباحثسرمایه‌گذاری است

کد خبر : ۱۳۲۸۸۹

استاندار آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی در حال احداثبعثت که با وسعت ۱۰ هزار هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه محسوب می شود، بازدید کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از روند آماده‌سازی فاز اول شهرک صنعتی بعثت بر همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های استان برای اتمام این فاز و آغاز واگذاری زمین‌های این شهرک به سرمایه‌گذاران تاکید کرد.
به گزارش " ایلنا "، " اسماعیل جبارزاده " در حاشیه این بازدید که روز یکشنبه انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران پیشرفت کار آماده‌سازی شهرک صنعتی بعثت را مطلوب توصیف کرد و افزود: امیدوارم با همت و همدلی و صمیمیت تمام دستگاه‌ها هرچه زود‌تر بتوانیم زمین مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.
وی تامین زمین مناسب را شرط تحقق مباحثسرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی به تنهایی قادر به انجام این کار بزرگ نیست و تحقق این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.
" جبارزاده " با اشاره به وسعت ۱۰ هزار هکتاری شهرک صنعتی بعثت که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه است، گفت: بزرگ‌ترین بودن باید در عمل ثابت شود وگرنه اگر قرار باشد شعار بدهیم، هیچ سودی نخواهد داشت.
وی با تاکید بر فراهم شدن شرایط مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران، موفقیت طرح بزرگ شهرک صنعتی بعثت را منوط به آماده‌سازی زمین مناسب و واگذاری آن به سرمایه‌گذاران دانست و افزود: هرگاه واحدهای صنعتی و تولیدی در این شهرک مستقر شدند با افتخار اعلام می‌کنیم که شهرک بعثت، بزرگ‌ترین شهرک منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز