خبرگزاری کار ایران

توسط سازمان فن آوری شهرداری تبریز:

ارتباط شهرداری منطقه ۸ تبریز بر روی بستر فیبر نوری پیاده سازی شد

کد خبر : ۱۳۲۳۷۸

شبکه فیبرنوری اختصاصی شهرداری تبریز از سال‌های گذشته توسط این سازمان بین مناطق شهرداری تبریز برقرار بوده و برخی از ساختمانهای شهرداری از جمله ساختمان شهرداری مرکز بر روی این شبکه فعالیت می‌کرده‌اند و در حال حاضر شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز در عرض ۲ ماه به این شبکه متصل شد.

ایلنا: ارتباط شهرداری منطقه ۸ تبریز با شبکه اختصاصی فیبر نوری شهرداری تبریز، برقرار و به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: شبکه فیبرنوری اختصاصی شهرداری تبریز از سال‌های گذشته توسط این سازمان بین مناطق شهرداری تبریز برقرار بوده و برخی از ساختمانهای شهرداری از جمله ساختمان شهرداری مرکز بر روی این شبکه فعالیت می‌کرده‌اند و در حال حاضر شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز در عرض ۲ ماه به این شبکه متصل شد.
فرید پناهی افزود: عملیات فیبر کشی شهرداری منطقه ۸ با تکنولوژی جدیدFiber Blowing برای اولین بار در شهرداری تبریز انجام پذیرفت که به نوبه خود یکی از آخرین تکنولوژی‌های این امر در پیاده سازی به شمار می‌رود. با این حساب، شبکه اختصاصی فیبر نوری شهرداری تبریز با بیش از km ۱۰۰ کیلومتر با پشتیبانی این سازمان بر قرار بوده و کلیه اطلاعات شهرداری تبریز از طریق این شبکه تبادل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شبکه فیبر نوری به عنوان یکی از زیر ساختهای مهم ارتباطی در شهرداری کلانشهر تبریز در حال افزایش بوده و به وسعت این شبکه افزون می‌شود و ارتباطات گسترده تری را بدین وسیله در شهر تبریز شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز