خبرگزاری کار ایران

توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز؛

پاداش سختکوشی ناظرین عالی و کمک ناظرین در روزهای برفی تبریز اهداء شد

کد خبر : ۱۳۱۷۹۶

تبریز امسال زمستان متفاوت از دو دهه اخیر را تجربه خواهد نمود و با توجه به برودت هوا و همچنین حجم بارشهای احتمالی می‌بایست خادمین شهر و شهروندان در شهرداری تبریز از آمادگی کامل برخوردار باشند.

ایلنا: ناظرین عالی و کمک ناظرین خدمات شهری پاداش سختکوشی خود را در روزهای برفی و یخبندان اخیر از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز دریافت کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در مراسم ویژه‌ای که به همین منظور ترتیب یافته بود در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کمک ناظرین و ناظرین عالی در نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با شهرداری تبریز در زمینه نمک پاشی و برف روبی معابر شهری تبریز، خواستار آمادگی کلیه افرادی که در زمینه تنظیف و پاکیزگی معابر شهری فعالیت دارند شد و گفت: تبریز امسال زمستان متفاوت از دو دهه اخیر را تجربه خواهد نمود و با توجه به برودت هوا و همچنین حجم بارشهای احتمالی می‌بایست خادمین شهر و شهروندان در شهرداری تبریز از آمادگی کامل برخوردار باشند.
علیرضا اصغری همچنین ضمن تاکید بر ارتقا سطح علمی کارکنان و کارگران به ضرورت گذراندن دوره‌های تخصصی و مهارت آموزی اشاره کرد و افزود: ادامه تحصیل و ارتقا سطح علمی بایستی از اولویت‌های کاری خادمین شهر و شهروندان در شهرداری تبریز باشد.
وی مسلح بودن به علم روز را ضروری دانست و افزود: استفاده از تجربیات دیگر کشور‌ها در امور خدمات شهری می‌تواند برای بهبود روش‌های موجود در ارایه خدمات به شهروندان مفید واقع شود، از این رو هر یک از کارکنان و کارگران که بتواند تا دهم دیماه مقاله‌ای مرتبط با تنظیف، رفت و روب و مدیریت پسماندهای شهری و خانگی با استفاده از تجربیات دیگر کشور‌ها پاداش ارایه دهد ویژه دریافت خواهد کرد.
اصغری با اشاره به تاکیدات شهردار تبریز و معاون خدمت شهری و اجرایی شهرداری مبنی بر قدردانی از تلاشهای کلیه کسانی که در جریان بارش‌های هفته گذشته با از خود گذشتگی موجبات سهولت عبور و مرور در شهر را فراهم نمودند، گفت: تلاشهای شما زحمکتشان رضایتمندی شهروندان را در طول بارندگی‌های اخیر جلب نموده است.
شایان ذکر است در ادامه این ویژه برنامه پس از بیان مشکلات موجود از سوی حاضرین پاداش سختکوشی در قالب کارت هدیه اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز