خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی؛

ویژه برنامه‌های نهم دی ماه حوزه هنری آذربایجان شرقی تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۹

برگزاری نشست ماهیت نهم دی و تبیین این حماسه برای همکاران و هنرمندان مرتبط با عنوان «بصیرت»، برگزاری شب شعر «بصیرت» در سالن جلسات حوزه هنری، برگزاری نمایشگاه عکس مجازی «بصیرت و میثاق با ولایت» در وبسایت حوزه هنری استان از جمله برنامه‌های این حوزه برای روز نهم دی ماه است.

ایلنا: رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی ویژه برنامه‌های مربوط به نهم دی ماه این نهاد را تشریح کرد.
به گزارش ایلنا، حسن میلانی گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.
وی با بیان اینکه در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت، افزود: به مناسبت چهارمین سالگرد این روز عظیم حوزه هنری آذربایجان شرقی برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.
میلانی برگزاری نشست ماهیت نهم دی و تبیین این حماسه برای همکاران و هنرمندان مرتبط با عنوان «بصیرت»، برگزاری شب شعر «بصیرت» در سالن جلسات حوزه هنری، برگزاری نمایشگاه عکس مجازی «بصیرت و میثاق با ولایت» در وبسایت حوزه هنری استان را از جمله برنامه‌های این حوزه برای روز نهم دی ماه عنوان کرد.
وی همچنین حضور فعال در برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک با ستاد گرامیداشت نهم دی استان و فضاسازی محیطی و دعوت از هنرمندان و حضور در مراسم اجتماع عظیم «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری برای این روز خواند.
رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با الگو قرار دادن نهضت عاشورای حسینی به پیروزی دست یافته است، گفت: اساسا شروع انقلاب اسلامی را باید از ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع) و با الهام از آموزه‌های نهضت عاشورا دانست و انقلابی که ریشه در عاشورا داشته باشد هرگز از بین رفتنی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز