خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

نیمه کاره‌‌ رها شدن سه باب مدرسه در شهر سهند قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۴

در حالی که هر روز شاهد افزایش جمعیت در شهر جدید سهند هستیم نیمه کاره‌‌ رها شدن ۳ باب مدرسه در فاز ۳ این شهر مقرون به صرفه نبوده و لازم است تا با تخصیص اعتبارات نسبت به اتمام و تحویل این مدارس به آموزش و پرورش اقدام نموده و فضاهای آموزشی در این شهر را افزایش دهیم.

ایلنا: فرماندار شهرستان اسکو در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر لزوم اتمام و بهره برداری از مدارس نیمه کاره در شهر جدید سهند تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آثری با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزی در شهر جدید سهند از نیمه کاره‌‌ رها شدن سه باب مدرسه در این شهر انتقاد کرد و گفت: در حالی که هر روز شاهد افزایش جمعیت در شهر جدید سهند هستیم نیمه کاره‌‌ رها شدن ۳ باب مدرسه در فاز ۳ این شهر مقرون به صرفه نبوده و لازم است تا با تخصیص اعتبارات نسبت به اتمام و تحویل این مدارس به آموزش و پرورش اقدام نموده و فضاهای آموزشی در این شهر را افزایش دهیم.
فرماندار شهرستان اسکو همچنین به مشکلات تردد دانش آموزان و معلمان در مسیرهای کوهستانی و برف گیر روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با اداره راه و شهرسازی شهرستان انجام گرفته تا برف روبی و نمک پاشی در این مسیر‌ها به موقع انجام گرفته و جلوی هر گونه اختلال در روند آموزش گرفته شود.
دو شیفته شدن ۷ باب مدرسه طی سال جاری در شهر سهند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو هم از دو شیفته شدن ۷ باب مدرسه طی سال جاری در شهر سهند خبر داد و گفت: اگر فکر اساسی در مورد احداثمدارس جدید در شهر سهند گرفته نشود با مشکل فضا‌های اموزشی در سال‌های اینده مواجه خواهیم شد.
آقایی همچنین به تجهیز ۲۰ باب مدرسه روستایی به بخاری‌های تابشی اشاره کرد و افزود: در جهت کاهش خطرات ناشی از بخاری‌های چکه‌ای، اکثر مدارس روستایی بخش مرکزی به سیستم گرمایشی هوشمند و استاندارد تبدیل شده و سیستم گرمایشی این مدارس به صورت متناوب توسط سرویس کاران مجرب تحت آزمایش فنی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز