خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز:

دیدار مس و تراکتورسازی برای هر دو تیم حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۷۱

پس از باخت مقابل سپاهان، فشار روانی بسیاری بر روی تیم ما بود و برای خلاص کردن خود از زیر این فشار باید بازی سه شنبه خوب و موفقیت آمیز باشد.

ایلنا: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: دیدار تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز برای هر دو تیم حیاتی است و بازی سخت و مهمی برای آن‌ها خواهد بود.
به گزارش ایلنا مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و تراکتورسازی تبریز افزود: پس از باخت مقابل سپاهان، فشار روانی بسیاری بر روی تیم ما بود و برای خلاص کردن خود از زیر این فشار باید بازی سه شنبه خوب و موفقیت آمیز باشد.
جلالی، اظهار داشت: در دیدار با تیم مس کرمان، ˈسعید دقیقیˈ بازیکن ما محروم است و دو بازیکن دیگر نیز مصدوم هستند که البته بازیکنان دیگر هستند که به ما کمک کنند.
وی ادامه داد: مس به عنوان تنها تیم شرق ایران در لیگ بر‌تر حضور دارد، باید در لیگ بماند و امیدواریم این تیم در بازی‌های آینده موفق باشد.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما تا دیدار با پرسپولیس مسیر خوبی را طی می‌کرد و حتی در دیدار شهرآورد نیز موفق بودیم اما پس از آن، شرایط آب و هوایی کیفیت تمرینات ما را تحت تاثیر قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: کیفیت پایین تمرینات بر روی بازی‌های تراکتور سازی تبریز تاثیر گذاشت که البته داریم راههایی پیش بینی می‌کنیم تا بهتر شویم.
جلالی، در مورد بازی‌های نه چندان خوب تیم تراکتورسازی تبریز در خانه، گفت: حریفان در تبریز بازی‌های سخت و فشرده‌ای را همراه با ضد حمله انجام می‌دهند و برای مقابله با گونه بازی‌ها نیاز به قابلیت‌هایی داریم که امیدواریم با یک یا دو بازیکن خارجی که جذب خواهیم کرد بتوانیم در برابر حریفان خوب کار کنیم.
وی، در رابطه با در اختیار گذاشتن بازیکنان تراکتورسازی در اختیار تیم ملی گفت: ما و همه باشگاه‌ها دوست داریم به تیم ملی کمک کنیم اما باید منافع همه را در نظر بگیرند که امیدواریم با صحبت‌های آینده این مسئله را حل کنیم.
جلالی با اشاره به اینکه تیم‌های بالای جدول امتیازاتی نزدیک به هم دارند، اظهار داشت: کیفیت بازی‌ها از روی نتایج کسب شده تیم‌ها نیست بلکه باید تحلیل‌های فنی انجام شود.
وی، تصریح کرد: باید بپذیریم که تیم‌ها روش‌های امتیازگری را که خیلی هم با کیفیت بازی همخوانی ندارد، بلد شده‌اند و می‌توانند امتیازات حریفان را به نفع خود خراب کنند.
جلالی افزود: لیگ بر‌تر روزهای سختی دارد و در روزهای آینده به شرایط سخت تری هم می‌رسد.
- مربی مس کرمان: انگیزه کافی را داریم
مربی تیم مس کرمان گفت: بازیکنان ما انگیزه و آمادگی لازم را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز دارند و در شرایط خوبی هستند.
آتیلا حجازی نیز در این نشست خبری افزود: اگر چه اختلاف امتیازات دو تیم در جدول رده بندی زیاد است اما اختلاف فنی این دو تیم زیاد نیست.
وی ادامه داد: بعد از دیدار با پرسپولیس با بازیکنان صحبت کردیم و از آن شرایط خارج شدیم و در دیدار با ذوب آهن بویژه در نیمه دوم خوب کار کردیم.
حجازی، اظهار داشت: تیم تراکتور تیم خوبی است و چند بازیکن خوب دارد که البته ما نیز تیم خوبی هستیم و با کمک هواداران باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
مربی تیم مس کرمان درباره شهرام گودرزی که در دیدار با تراکتورسازی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم این بازیکن تا پایان فصل بتواند در کنار ما باشد زیرا پای وی به عمل جراحی نیاز دارد.
حجازی، با بیان اینکه گودرزی از مهره‌های تاثیرگذار ما بود، گفت: سایر بازیکنان ما باید جای خالی وی را پر کنند و البته کارهای پیوستن بازیکن برزیلی نیز در حال انجام است.
وی تصریح کرد: تیم مس در دیدارهای خارج از خانه در حالی که بازی‌های سنگین و سختی را انجام می‌داد، اما عملکرد خوبی را داشتیم و امتیاز کسب کردیم.
مربی تیم مس کرمان افزود: ما باید در خانه نیز این امتیاز گیری را داشته باشیم تا در لیگ بر‌تر بمانیم زیرا تک تک امتیازات برای بقا ارزشمند است و اگر در دو بازی آینده که در خانه داریم بتوانیم امیتاز کسب کنیم سکوی پرتاب بسیار خوبی برای ما خواهد بود.
حجازی، در رابطه با محرومیت مظلومی سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی افزود: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای دردی را دوا نمی‌کند و همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم موفق عمل کند.
وی خاطرنشان کرد: ما و مظلومی تابع نظر کمیته انضباطی هستیم و آن‌ها نیز باید با سعه صدر به این مسائل نگاه کنند و امیدواریم این مسائل به گونه‌ای حل شود که به سود تیم مس باشد.
تیم تراکتورسازی تبریز روز سه شنبه در کرمان می‌ه‌مان تیم مس کرمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز