خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

۳۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی آذربایجان شرقی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۶۷

برای این منظور ۳۹۹ دستگاه تراکتور سبک ۴ سیلندر، ۱۵۰دستگاه تراکتور نیمه سنگین ۶ سیلندر، ۲۵ دستگاه کمباین سبک، ۵۰ دستگاه تراکتور باغی و ۵۷۰ دستگاه اداوت کشاورزی در سهمیه سال ۹۲ استان در نظر گرفته شده است.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: حدود ۳۴۴ میلیارد ریال اعتبار ازخط اعتباری هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی توسعه مکانیزاسیون کشور برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی استان آذربایجان شرقی اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان که درجلسه ستاد گندم آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: برای این منظور ۳۹۹ دستگاه تراکتور سبک ۴ سیلندر، ۱۵۰دستگاه تراکتور نیمه سنگین ۶ سیلندر، ۲۵ دستگاه کمباین سبک، ۵۰ دستگاه تراکتور باغی و ۵۷۰ دستگاه اداوت کشاورزی در سهمیه سال ۹۲ استان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مقدمات این طرح از آبان ماه سال جاری شروع شده و سهمیه آن مشخص و به شهرستان‌ها ابلاغ شده است و در اواخر آذرماه سهمیه تعیین و به شعب بانک کشاورزی شهرستان معرفی شد و در حال حاضر بهره برداران در حال واریز ۲۰ درصد سهم آورده شخصی هستند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش‌ها کل سهمیه ابلاغی برای اخذ تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شده است.
وی همچنین به اهمیت تحقیقات در بخش‌های کشاورزی استان مخصوصاً مصرف بهینه کود شیمیایی اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای دسترسی تمام کشاورزان استان به تهیه و تامین کود مورد نیاز کشاورزی فراهم شده است.
محمدیان با بیان اینکه دوره تخصصی برای کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می‌شود، یادآور شد: باید به افزایش پوشش بیمه محصولات کشاورزان استان با تعامل مدیریت شهرستان‌ها اهتمام ورزیم.
وی ادامه داد: بایستی نقش تحقیقات در بخش‌های کشاورزی پر رنگ دیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز