خبرگزاری کار ایران

بهره برداری رسمی از پروژه جدید سیستم شارژ کارت بلیط تبریز آغاز شد

کد خبر : ۱۳۱۱۲۲

در روش قبلی مسافرین در حین شارژ کارت بلیط مبلغ شارژ را مشاهده نمی‌کردند ولی در این روش بلافاصله بعد از شارز به مسافر رسید و پرینت شارژ تحویل داده می‌شود و شهروند به طور کامل از شارژ کارت خود مطمئن می‌شود.

ایلنا: با حضور شهردار تبریز بهره برداری رسمی از پروژه جدید سیستم شارژ کارت بلیط از طریق دستگاهای کارت خوان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه در این مراسم گفت: با توجه به استقبال شهروندان از کارت بلیط الکترونیکی و از طرف دیگر لزوم افزایش مراکز شارژ کارت بلیط به منظور دسترسی بیشتر و بهتر شهروندان برای شارژ کارت بلیط، مطالعات لازم در خصوص تغییر روش شارژ کارت بلیط از روش فعلی به صورت شارژ با کارت خوانهای بانکی صورت گرفت
سیروس تقی‌زاده افزود: بعد از اجرای آزمایشی این طرح و مشاهده نتایج مثبت آن این طرح با حضور شهردار تبریز رسما «به بهره برداری رسید.
وی از جمله مزایای شارژ کارت بلیط از طریق کارتخوان بانکی را ارائه رسید به مسافرین و امنیت بالا نسبت به سیستم قبلی عنوان کرد و افزود: در روش قبلی مسافرین در حین شارژ کارت بلیط مبلغ شارژ را مشاهده نمی‌کردند ولی در این روش بلافاصله بعد از شارز به مسافر رسید و پرینت شارژ تحویل داده می‌شود و شهروند به طور کامل از شارژ کارت خود مطمئن می‌شود.
وی افزود: یکی از مزایای دیگر طرح مذکور گسترش مراکز شارژ در فروشگاههای معتبر درنقاط مختلف شهر می‌باشد که این دسترسی به شهروندان کمک خواهد کرد هنگام استفاده از اتوبوس مشکل شارژ نداشته باشند.
تقس‌زاده خاطرنشان کرد: فروشگاههای معتبری که مایل به استقرار کارتخوانهای بانکی جدید جهت شارژ کارت بلیط اتوبوس می‌باشند می‌توانند با مراجعه به مدیریت IT این شرکت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز