خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال

مکان بازی گسترش فولاد با صبای قم تغییر پیدا کرد

کد خبر : ۱۳۱۰۹۲

گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصی فولادی‌ها به دیدار صبا می‌رود.

ایلنا: در هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان صبای قم است.
به گزارش ایلنا این بازی طبق برنامه قرار بود روز سه‌شنبه ۳ دی ‌در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود اما با درخواست باشگاه گسترش فولاد تبریز مبنی بر میزبانی در ورزشگاه اختصاصی خود و موافقت فدراسیون فوتبال، مکان این بازی به ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد واقع در جاده صنعتی غرب تبریز بنیان دیزل تغییر یافت.
گسترش فولاد سال گذشته در لیگ دسته یک ایران بازی‌های خود را در ورزشگاه اختصاصی‌اش برگزار کرده بود، اما برخی نواقصات این ورزشگاه مانع از برگزاری بازی‌های این تیم در این ورزشگاه در رقابت‌های لیگ بر‌تر شد که با تلاش مدیریت باشگاه گسترش فولاد میدان اختصاصی این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال کشور مهیا شد.
بدین ترتیب تیم گسترش فولاد به ترتیب بازی مقابل تیم‌های صبای قم، راه آهن تهران، مس کرمان، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان ‌در ورزشگاه اختصاصی‌اش برگزار خواهد کرد و تنها بازی با تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.
در هفته بیستم لیگ بر‌تر تیم تراکتورسازی تبریز یک بازیکن محروم و گسترش فولاد تبریز دو بازیکن محروم دارند.
در هفته چهارم دور برگشت لیگ بر‌تر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی در کرمان می‌ه‌مان تیم مس کرمان است.
تراکتورسازی برای این بازی سعید دقیقی را به دلیل سه اخطاره شدن در اختیار ندارد، سعید دقیقی در بازی مقابل سپاهان اصفهان با تک روی بازیکن حریف از سوی اکبریان داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده و بازی با تیم مس کرمان را از دست داد.
گسترش فولاد نیز در روز برای بازی مقابل صبای قم دو بازیکن خود را به همراه نخواهد داشت، مهرداد بایرامی و امید نظامی‌پور بازیکنان محروم این تیم هستند.
گسترش فولاد در حالی این دو بازیکن را به همراه ندارد که نخستین بازی خود در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز