خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

فضای تبریز را برای رخدادهای اثرگذار فرهنگی آماده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۵

تلاش خواهم کرد با همراهی هنرمندان ارجمند این شهر جشنواره‌های فرهنگی و هنری بین المللی و ملی را در تبریز برگزار کنیم تا تبریز به شهری پویا و فرهنگی تبدیل شود.

ایلنا: شهردار تبریز وعده داد که از برگزاری و اجرای جشنواره‌ها و فستیوال‌های بین المللی فرهنگی و هنری در این شهر حمایت خواهد کرد.
به گزارش ایلنا، صادق نجفی در آیین اختتام چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه با بیان اینکه تبریز به سبب قرار گرفتن در یک موقعیت ویژه از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است اظهار داشت: مدیریت کلان شهرداری تبریز مصمم است با مساعدت شورای اسلامی شهر فضا را برای رخدادهای اثرگذار فرهنگی آماده سازد و تبریز را به مصداق تصریح شده در سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ تبدیل کند.
وی گفت: تلاش خواهم کرد با همراهی هنرمندان ارجمند این شهر جشنواره‌های فرهنگی و هنری بین المللی و ملی را در تبریز برگزار کنیم تا تبریز به شهری پویا و فرهنگی تبدیل شود.
نجفی یادآور شد: در اینکه فرهنگ محور توسعه است جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست و همه می‌دانیم که تا توجهی به بخش فرهنگ صورت نگیرد، نمی‌توان انتظار توسعه همه جانبه داشت.
به گفته وی نگاه هنرمند به جامعه‌اش یک نگاه ویژه است که آن، توامان با دغدغه‌ای آمیخته به احساس و منطق اوست و این باید در بدنه مدیریت شهری خودش را نشان دهد.
نجفی با اشاره به تجارب شهر‌ها و جوامع مختلف گفت: هیچ جامعه‌ای به بلوغ و توسعه پایدار نرسیده است مگر آنکه بخواهد از فرهنگ به عنوان یکی از محورهای این امر بهره ببرد.
لازم به ذکر است چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه با موضوع اولین‌های تبریز که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شد با معرفی آثار بر‌تر به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز