خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پنج تبریز:

۷ رشته مسیرگشایی توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۳

تملک و عملیات عمرانی مسیر گشایی ۷ رشته خیابان در سال جاری شروع شده و تا پایان سال با تسریع در عملیات عمرانی و همچنین تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها شاهد افتتاح اکثر پروژه‌ها خواهیم بود.

ایلنا: شهردار منطقه پنج تبریز از تملک و اجرای هفت رشته مسیر گشایی توسط این منطقه در سال جاری خبر داد
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیار با بیان اینکه تملک و عملیات عمرانی مسیر گشایی این خیابان‌ها در سال جاری شروع شده است گفت: تا پایان سال با تسریع در عملیات عمرانی و همچنین تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها شاهد افتتاح اکثر پروژه‌ها خواهیم بود.
وی با اشاره به این پروژه‌ها افزود: مسیرگشایی میثاق به کوی گاز در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد.
شهردار منطقه ۵ همچنین از اتمام املاک تملک واقع در مسیر گشایی ولی عصر ۲ و همچنین تسریع عملیات عمرانی این پروژه خبر داد و با اشاره به مسیر گشایی کرکج گفت: مسیر گشایی ۱۸ متری کرکج که نقش اساسی در تغییر و تحول این منطقه خواهد داشت پس از اتمام تملک املاک و انجام عملیات عمرانی شاهد بهر برداری از آن در آینده نزدیک خواهیم بود.
هوشیار مسیر گشایی کوی مصلی به میدان بسیج برای خروج شهرک مرزداران از بن بست را از دیگر مسیر گشایی‌ها بر شمرد و گفت: این پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد. وی همچنین مسیر گشایی آخر مرزداران و ولی امر به رشدیه را از دیگر پروژه‌های مسیر گشایی ذکر نمود.
وی با اشاره به پروژه دو کمال افزود: مسیر گشایی دو کمال که به میدان چایی دوم مشهور است بزرگ‌ترین پروژه عمران شهری تبریز است که عملیات عمرانی آن از سال آینده شروع خواهد شد.
هوشیار خاطرنشان کرد: طول این پروژه بزرگ عمران شهری ۱۰ کیلومتر و عرض آن ۶۰ متر است که تملک املاک واقع در مسیر توسط شهرداری منطقه پنج آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز