خبرگزاری کار ایران

اعمال محدویت برای مشترکین عمده مصرف گاز

مصرف گاز در استان آذربایجان شرقی از مرز ۳۳ میلیون مترمکعب گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۱۹

با تداوم مصرف، جریان گاز مشترکین عمده پر مصرف که الگوهای مصرف بهینه را رعایت نمی‌نمایند، با محدودیت همراه خواهد بود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مصرف گاز در استان آذربایجان شرقی از مرز ۳۳ میلیون مترمکعب گذشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی ادامه داد: میزان مصرف در مقایسه با روز قبل افزایشی بیش از ۳ میلیون مترمکعب داشته است.
وی از اعمال محدودیت در توزیع گاز استان خبر داد و افزود: با تداوم مصرف، جریان گاز مشترکین عمده پر مصرف که الگوهای مصرف بهینه را رعایت نمی‌نمایند، با محدودیت همراه خواهد بود.
دینی با تاکید بر صرفه جویی هم استانی‌های عزیز اظهار داشت: رعایت مصرف بهینه گاز توسط مردم فهیم منطقه و صرفه جویی همیار این شرکت در خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف بوده و ازبروزمشکلات مرتبط با بحران گاز پیشگیری خواهد نمود.
وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز اذعان کرد: مهم‌ترین دغدغه شرکت گاز استان ارائه خدمتی ایمن و پایدار به مردم شریف استان می‌باشد که این امر همکاری هر چه بیشتر مردم و رعایت نکات ایمنی اعلام شده توسط این شرکت را می‌طلبد تا مصرف درست و ایمن از گاز به عنوان فرهنگ رایج در جامعه تبدیل گردیده و شاهد هیچ حادثه‌ای در بکارگیری این نعمت الهی نباشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: باید با دیدی واقع بینانه مصرف بهینه را مدنظر قرار دهیم چراکه مصرف گرایی موجب هدر رفت اصلیترین منابع انرژی می‌شود لذا اصلاح الگوی مصرف وظیفه‌ای ملی و دینی بوده که امید است با فرهنگ سازی این امر، شاهد کاهش مصرف گاز و تامین انرژی در تمامی مناطق و روستاهای دورافتاده استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز