خبرگزاری کار ایران

توسط داشگاه پیام نور آذربایجان شرقی

همایش یک روزه راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها برگزار شد

کد خبر : ۱۳۰۵۱۵

۱۴۰ مقاله و ۵۰ اثر هنری به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از بین آن‌ها ۸۰ مقاله پس از داوری مورد پذیرش قرار گرفت.

ایلنا: همایش یک روزه راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار این همایش گفت: این همایش به دلیل نقش فرهنگی و اجتماعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر و لزوم تبیین اهمیت آن در دانشگاه‌ها برگزار شده است.
مجید واحدی افزود: نقش اساتید در احیای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها، آسیب‌شناسی ترک امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها، نقش امر به معروف و نهی از منکر در پویایی جنبش دانشجویی، نقش منابع آموزشی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر و سلامت اداری، بررسی موانع فرهنگی و اجتماعی تحقق امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر راهکار‌ها، امر به معروف کارآمد‌ترین دکترین نظارتی اسلام، محورهای اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه پیام نور استان در ۶ ماه گذشته، ادامه داد: ۶۰ مقاله و ۴۲ کتاب توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه در طول این مدت نوشته شده است.
دبیر همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه نیز در این مراسم گفت: ۱۴۰ مقاله و ۵۰ اثر هنری توسط دبیرخانه این همایش دریافت شد که از بین آن‌ها ۸۰ مقاله پس از داوری مورد پذیرش قرار گرفت.
محمد مسعودی نیا اضافه کرد: خاطرنشان کرد: نقطه قوت این همایش در این است که در یک محیط علمی و دانشگاهی راهکار‌های تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر بررسی شد.
همایش یک روزه راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه، ۲۶ آذرماه سال جاری به همت دانشگاه پیام نور استان برگزار شد و به نفرات برگزیده همایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات کربلا و مشهد مقدس اهداء شد.
همچنین به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز