خبرگزاری کار ایران

با حضور ۷ شهردار اسبق تبریز در نشست ادواری شهرداران تأکید شد:

«شهرداران سابق»، «شهریاران تبریز»

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۷

نخستین نشست ادواری شهرداران اسبق تبریز با شهردار فعلی و مدیران شهری برگزار شد.

ایلنا: در نخستین نشست ادواری شهرداران اسبق تبریز با شهردار فعلی و مدیران شهری، بر لزوم هم افزایی همه جانبه برای کمک به توسعه شهری تبریز تأکید شد.
به گزارش ایلنا نشست مشترک شهرداران اسبق با صادق نجفی شهردار تبریز مدیران و معاونین ارشد شهرداری با حضور محمد اشرف نیا، فراهنگ‌پور، پشمینه آذر، قدری، عبادالله فتح الهی، فریدون درویش‌زاده و احتشام حاجی‌پور، هفت شهردار اسبق و بعد از انقلاب تبریز و معاونین و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد.
در این نشست که به ابتکار صادق نجفی شهردار تبریز و با هدف بهره گیری از تجارب مدیران قبلی شهرداری و استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات شهرداران سابق و اسبق در تدوین برنامه‌های راهبردی در حوزه مدیریت شهری و نیز احصاء نیاز‌ها و مطالبات واقعی و اصلی شهر برای تدوین بودجه‌های سالانه و نیز برنامه ریزی عملی برای تحقق و تسریع روند توسعه شهری ترتیب یافته و قرار است تداوم همیشگی داشته باشد.
شهردار تبریز با اشاره به اهداف ایده برگزاری این نشست گفت: شهرداران سابق، پیش قراولان توسعه تبریز هستند و معتقدیم بدون تکیه بر تجارب، نقطه نظرات و پیشنهادات آنان امکان موفقیت در اداره و توسعه آتی شهر میسر نخواهد شد.
صادق نجفی با اشاره به میثاق خود با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری افزود: نقطه اتفاق و فصل مشترک اعتقادی شورای اسلامی شهر و شهرداری، پرهیز از انجام طرح‌ها و برنامه‌های سالانه بدون توجه به مطالعه و برنامه ریزی است و ما برای تحقق این هدف خود را مقید به استفاده از نظرات و پیشنهادات همه صاحب نظران هستیم.
وی افزود: شهرداری تبریز در حال حاضر و به طور همزمان درگیر تدوین برنامه سال ۹۳ و نیز بودجه سال آینده است و از رهگذر تشکیل این نشست ابتکاری به دنبال برنامه ریزی اساسی و دقیق و نیز تدوین بودجه‌ای واقعی و گره گشا و در کنار آن تلاش برای تأمین و جذب درآمدهای پایدار شهری است که امیدواریم از قبل این قبیل نشست‌ها، ابن امر محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز