خبرگزاری کار ایران

محمد اشرف نیا شهردار اسبق تبریز:

اصلاح ساختار اداری، ضرورت بهبود کیفیت خدمات شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۲

در سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور، تبریز شهری فرامنطقه‌ای تعریف شده و برای تحقق این امر، شهرداری به عنوان محور اصلی خدمات رسانی کلان به شهر و شهروندان و در کنار آن گردشگران، ناگزیر از حرکت به سمت اصلاح و تغییر ساختار اداری و خدمات رسانی است.

ایلنا: شهردار اسبق تبریز تلاش برای اصلاح بنیادی ساختار اداری شهرداری را محور بهبود و ارتقای سطح خدمات در این مجموعه ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اشرف نیا که در نخستین نشست هم اندیشی شهرداران اسبق تبریز و مدیریت شهری سخن می‌گفت افزود: در سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور، تبریز شهری فرامنطقه‌ای تعریف شده و برای تحقق این امر، شهرداری به عنوان محور اصلی خدمات رسانی کلان به شهر و شهروندان و در کنار آن گردشگران، ناگزیر از حرکت به سمت اصلاح و تغییر ساختار اداری و خدمات رسانی است.
وی همچنین با اشاره به دیگر ضرورت‌های مدیریت شهری تبرز برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای احیا و ساماندهی بافت‌های فرسوده و حاشیه نشینی، توانمدسازی مناطق شهری، تعیین تکلیف حریم و محدوده شهری تریز، تلاش برای استقرار و تحقق مدیریت واحد و جامع شهری، برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل ریلی و مترو و مدیریت صحیح و اصولی منابع انسانی و مالی از جمله سرفصل‌های اصلی در تعریف وظایف و اولویت‌های مدیریت شهری است که باید به آن‌ها توجه اساسی شود.
اشرف نیا در عین حال از آمادگی خود برای انتقال تجارب و نیز مشارکت در برنامه ریزی‌های شهری با شهرداری تبریز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز